- This topic has 19 replies, 11 voices, and was last updated 15 years ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 932 – 156 › Mangler 20 hk
Per har chiptunet den – og den viser stadig 144 hk. Nu har jeg ringet til Ketner i Holstebro, så må de smide en på rullefelt og fejlmåle den. Så, må jeg se, om de kan gøre noget. Nu er jeg jo ikke den store mekaniker selv – men hvor svært er det selv at undersøge om fx dyserne er tilsodede?
mvh
Thomas A
Oki så er der noget der ikke køre helt optimal. 🙁
Min fornemmelse er at Per forholdvis nye rullefelt ikke viser for meget.
Kan godt genkende det michael nævner med at ved rullefelt med at både 2,0 ts og 2,0jts ikke har haft det de burde have haft. Har da set en del ejere ved rullefelt dag i klubben blive skuffet over deres 2,0ts og 2,0jts. Men sjovt nok løb ejere med 1,6ts derfra med armene i vejret da de tit har mere end lovet.
Jeg har også hørt historierne om diverse 2,0’ere, der ikke helt yder som forventet. Jeg vil til dog ikke generalisere som både Christian og Michael, da jeg også har hørt om det modsatte …
Faktisk havde min tidligere 156 2,0 TS over 9 hk og 20 Nm mere, end den var opgivet til :cheer:
Så mon ikke sandheden (gennemsnitligt) ligger et eller andet sted midt imellem – altså på de opgivne ydelser? 😉
Jeg havde samme problem. En kombination af en tur på fuld drøn i Tyskland og Per Mai løste det.
Se her……