- This topic has 8 replies, 5 voices, and was last updated 15 years, 6 months ago by .
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Klubforum › Modelbil Register › Mine 8C´er
Fik lige taget nogen smukke billeder af mine 2 8Cér.
8C Spideren er fra MRCollection
8C Competizione er fra Burago
Modellerne er i 1:18
Kan ikke lige finde ud af sætte billederne sammen.
et mere
Ooog det sidste
Fine billeder Jimmy, men det ser ud som om at en (eller begge) af modellerne ikke helt er i 1:18 – Competizionen ser lidt mindre ud end Spideren … :huh:
Nemlig Lars, tror sgu det er Buragoén som er 1:19½ eller noget. Lidt irriterende, men tror det er den billige som er i forkerte mål.
Hejsa Jimmy
Rigtig flotte billeder 🙂
På modelcarworld.de kan I gå ind og “ønske” jer en model, så kan det være, at den bliver lavet.
Vi mangler jo en 8C Competizione og Spider i den gode AutoArt/Kyosho/Minichamps kvalitet og i 1:18. Der er kun de vildt dyre MR, eller (og kun for den lukkede) de dårlige Welly og Bburago.
Hvis nu vi er rigtig mange, der ønsker os en 8C Competizione i god kvalitet, som nævnt ovenfor, så kan det være, at denne kæmpe modelbil-forrretning kan få skubbet på, så der bliver lavet den model, som vi ønsker.
http://www.modelcarworld.de/relaunch/his-webshop.pl?t=temindex_wm&sprache=0&pid=newsletter29
mvh
Peter D
Ja der er sjovt nok, en del forskel på de to 8C modeller. Jeg har dog ikke haft fat i skydelære og 1:1 specifikationerne. Gad vide hvordan modellen fra Welly er proportioneret i forhold til… ?
På ønskelisten, som Peter hentyder til, har jeg først og fremmest TZ2, 33 Stradale, Alfasud Sprint, SZ-RZ og mange mange andre. – men en 8C fra Autoart el. Kyosho var da også værd at tage med… 😉 – eller måske bare en Brera – i rød …!!!