Mine 8C´er

Home Forums Klubforum Modelbil Register Mine 8C´er

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Fik lige taget nogen smukke billeder af mine 2 8Cér.
    8C Spideren er fra MRCollection
    8C Competizione er fra Burago
    Modellerne er i 1:18

Anonymous
    Inactive

Kan ikke lige finde ud af sætte billederne sammen.

Anonymous
    Inactive

et mere

Anonymous
    Inactive

Ooog det sidste

Lars R. Nissen
    Keymaster

Fine billeder Jimmy, men det ser ud som om at en (eller begge) af modellerne ikke helt er i 1:18 – Competizionen ser lidt mindre ud end Spideren … :huh:

Anonymous
    Inactive

Nemlig Lars, tror sgu det er Buragoén som er 1:19½ eller noget. Lidt irriterende, men tror det er den billige som er i forkerte mål.

Hejsa Jimmy

Rigtig flotte billeder 🙂

Anonymous
    Inactive

På modelcarworld.de kan I gå ind og “ønske” jer en model, så kan det være, at den bliver lavet.

Vi mangler jo en 8C Competizione og Spider i den gode AutoArt/Kyosho/Minichamps kvalitet og i 1:18. Der er kun de vildt dyre MR, eller (og kun for den lukkede) de dårlige Welly og Bburago.

Hvis nu vi er rigtig mange, der ønsker os en 8C Competizione i god kvalitet, som nævnt ovenfor, så kan det være, at denne kæmpe modelbil-forrretning kan få skubbet på, så der bliver lavet den model, som vi ønsker.

http://www.modelcarworld.de/relaunch/his-webshop.pl?t=temindex_wm&sprache=0&pid=newsletter29

mvh
    Peter D

Anonymous
    Inactive

Ja der er sjovt nok, en del forskel på de to 8C modeller. Jeg har dog ikke haft fat i skydelære og 1:1 specifikationerne. Gad vide hvordan modellen fra Welly er proportioneret i forhold til… ?

På ønskelisten, som Peter hentyder til, har jeg først og fremmest TZ2, 33 Stradale, Alfasud Sprint, SZ-RZ og mange mange andre. – men en 8C fra Autoart el. Kyosho var da også værd at tage med… 😉 – eller måske bare en Brera – i rød …!!!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.