MiTo GTA

Home Forums Alfa Forum Type 955 – MiTo MiTo GTA

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Er der nogen herinde, der ved om MiTo GTA vises frem på Geneve biludstilling her til marts og hvornår kommer den til salg i Danmark?

Ole Jørgensen skrev:

quote :

Er der nogen herinde, der ved om Mito GTA vises frem på Geneve biludstilling her til marts og hvornår kommer den til salg i Danmark?

Skal Fiat’en skiftes ud, Ole ???
    For der er da ikke plads til Luna i en Mito, så går ud fra at det ikke er SW’eren der skal væk.

Mads

Anonymous
    Inactive

Jeg går rundt i mit stille sind og tænker på forskellige bilkombinationer, da jeg jo har behov for både en trækker-/hundebil, men også gerne vil have en sjov bil til weekenden. Den ene bil kunne jo være en MiTo GTA og den anden en firehjulstrækker på papegøje-plader. Men det er kun tankespin.;)

Ole Jørgensen skrev:

quote :

Den ene bil kunne jo være en Mito GTA og den anden en firehjulstrækker på papegøje-plader.

159 3.2 Q4 SW VAN :woohoo:

Mads

Anonymous
    Inactive

Mads Skourup skrev:

quote :

159 3.2 Q4 SW VAN :woohoo:

Den har været på tegnebordet, dog i TI-udgaven, men den er ikke aktuel mere, da jeg formoder, at værditabet er meget lige den “almindelig” udgave med hvide-plader.:(

Men nu handler det om Alfa MiTo GTA. Jeg har læst modsigende artikler. Nogen skriver den fremvises på Geneve-udstillingen i næste måned og andre skriver noget andet. Nogen skriver den kommer på markedet i efteråret 2009, andre skriver, at den først kommer i 2010. Så hvad skal man regne med?

Anonymous
    Inactive

I Danmark i 2010 og ingen MiTo GTA i Genève 2009.

Der vil derimod i Genève være Alfa 159 med den “svage” 200 hk udgave af MiTo GTA (hvor den har 230 hk på sine 1742 ccm).

mvh
    Peter

Anonymous
    Inactive

Tak Peter, det trækker ud med lanceringen. Skyldes det mon problemer i udviklingen af GTA’en eller måske at markedet ikke er optimalt på grund af det i øjeblikket svigtende nyvognssalg?

Jeg har dog hørt, at den nye Alfa 159 1,8 kommer til Danmark i marts måned, så noget har vi da at glæde os til.:)

Anonymous
    Inactive

Jeg har i dag læst i et andet forum, at en alfist fra Schweiz i dag har modtaget invitation fra Fiat Group, hvori det anføres, at highlight på Alfa Romeo standen er Alfa MiTo GTA.:)

Ole Jørgensen skrev:

quote :

Jeg har i dag læst i et andet forum, at en alfist fra Schweiz i dag har modtaget invitation fra Fiat Group, hvori det anføres, at highlight på Alfa Romeo standen er Alfa MiTo GTA.:)

Hmmmmm….

Er det at forstå, at det er messen i Geneve ??

Mads

Anonymous
    Inactive

Øh ja Mads:blush: , kan du ikke læse i mellem linjerne.;)

Men nu får vi at se. Jeg håber den kommer til Geneve i marts, men på den anden side ved jeg, at Peter D altid er i besiddelse af meget aktuelle og troværdige infomationer.

Ole Jørgensen skrev:

quote :

Øh ja Mads:blush: , kan du ikke læse i mellem linjerne.;)

Men nu får vi at se. Jeg håber den kommer til Geneve i marts, men på den anden side ved jeg, at Peter D altid er i besiddelse af meget aktuelle og troværdige infomationer.

Ja netop. Det var derfor jeg spurgte. Peter D, plejer jo at være på forkant med det meste.

Nogle gange er der jo lidt “pral” på f.eks. Alfisti.net, men derfor kan der jo godt være sandt alligevel.

Glæder mig i al fald til at se, og ikke mindst prøve, en MiTo GTA 🙂

Mads

Anonymous
    Inactive

HVIS MiTo GTA bliver præsenteret i slutningen af 2009 og kommer til Danmark i 2010, er det ifølge planen, og ikke noget med, at de er forsinket på grund af problemer.

Men HVIS de skulle blive forsinket, ville det jo ikke være første gang, og de har jo mindst to store udfordringer hos FPT (Fiat Powertrain Technologies), nemlig det revolutionerende Multiair på nogle motorer (formentlig først en 2-cylindret 900 cc motor med 105 hk til Panda/Punto), og så kombinationen af direkte indsprøjtning og turbo til de nye Alfa-motorer.

Jeg anser det derfor som usandsynligt, at vi ser den færdige MiTo GTA i Genève i starten af marts (i bedste fald en “teaser-prototype” )

Men nu er der jo kun få dage til, at Alfa Romeo sender presseoplysninger ud om, hvad de vil vise på Genève, så derfor må I kunne væbne jer med tålmodighed nogle få dage endnu.

mvh
    Peter D

Vernon Pedersen
    Participant

Der er lid mere om MiTo GTA på italiaspeed.com
    med et enket billede.
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonymous
    Inactive

Her er måske de første videoer af Alfa MiTo GTA.:)

Jeg er solgt til stanglakrids og med den lyd, behøver jeg ingen V6-motor.:P

Anonymous
    Inactive

Det ser ikke så ringe ud med den bagende der:P

Lyden som er i klip 1 Ole, tror du ikke det er en V8 americaner
    som holdte lige ved siden af i starten, som startede op?

Forenden ser næsten ens ud, plus den har den trekant som 8Céren har ved sideblink.

Glæder mig til der kommer mere nyt:)

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.