MiTo GTA

Home Forums Alfa Forum Type 955 – MiTo MiTo GTA

Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • Author
    Troels Nielsen
    Participant

Tjah- fiat danmark har jo indtil nu med usvigelig sikkerhed fastsat nypriserne på Alfa, således det kun er entusiaster og folk med handelstalent, der har købt de senere år.

Det synes jeg nybilssalget afspejler med al tydelighed.

Jeg tror prisskiltet kommer til at lyde på 550.000 – 600.000:(

Anonymous
    Inactive

Prisen på grisen, vil jeg ikke kommentere, men kan kun gisne om en alt for høj pris.

Var dog lige forbi den lokale Alfa-Pusher her til formiddag, og Alex kunne stolt fortælle, at på det sidste Mito kursus, havde de set det nye vidunder IRL B)

Han sagde på godt tysk: Geil :woohoo:

Mads

Henrik Petersen
    Participant

Jeg tror også at prisen lander på den forkerte side af 500.000,- :unsure:

Specielt når man tænker på hvad 147 GTA og 156 GTA kostede dengang de kom på gaden.

Vernon Pedersen
    Participant

Henrik Petersen skrev:

quote :

Jeg tror også at prisen lander på den forkerte side af 500.000,- :unsure:

Specielt når man tænker på hvad 147 GTA og 156 GTA kostede dengang de kom på gaden.

Til forskel fra 147/156 GTA har MiTo’en en masse produceret motor i let “chippet” form (200hk i Delta & 159) Derfor mere “hyllevare” end den gamle sex’er 🙂
    Jeg tror på under 500k. alene for den eneste konkurent mini’en koster der omkring;)

Hvad angår MiTo’ens pris i alm.hed:
    Ja den er måske lidt små pebret, iforhold til fx. Grande Punto,
    1. Den skal hede Abarth før den har samme motor og bremser som MiTo – Abarthen koster mindre end 10k under MiTo i DK.
    2. MiTo’ens materiale valg i kabinen og design detaljer må koste ekstra;)
    3. MiTo vil ikke være noget særligt hvis ikke hvad pris, kvalitet og detaljer – var løftet lidt over “pøblen”:)

MiTo føles bestemt ikke som de “andre” – det er klart som at befinde sig en langt større bil hvad angår kvalitet;)
    Mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Johnny Levy
    Participant
Viewing 5 posts - 31 through 35 (of 35 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.