mp3

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

B) i min 2006 159er er der kun cd afspiller…:( kan man isætte en anden med mp3 fra eks en nyere model så det virker? I vores 3.2 fra 2008 er der fuld blue and me med usb.mp3 .navi. og blueetoo…det er vel en større sag at få al det i org.?? Ps tak for svar på tidligere spørgsmål. ..fedt forum vh stig

Ole Steen Rasmussen
    Participant

Jeg er ikke helt stiv i 2006-modellen, men nu er det vel ikke sådan, at du har overset USB-stikket i handskerummet? Det er der det siider i min 2009´er.

Michael Riis
    Participant

Du kan godt sætte en radio i med mp3 fra en nyere model. Men Blue and Me kan du ikke få da det ikke er i radioen.

Qi Zhang
    Participant

Mener ikke 2006 model har B&M, men du kan jo tjekke i handskrumet om der sidder en lille boks med Windows logo og USB indgang.
    Jeg har ellers en stående, som du kan prøve. Er taget fra min 159 fra 2009, da jeg erstattede det med Pioneer GPS anlæg. Skriv hvis du er interesseret. 🙂

Vernon Pedersen
    Participant
    quote Qi Zhang” post=15142:

Mener ikke 2006 model har B&M, men du kan jo tjekke i handskrumet om der sidder en lille boks med Windows logo og USB indgang.

B&M kom i 2006 – min er udstyret med Bluetooth – men ikke “Me” – og dermed ikke USB – dem der kom efter sommerferien kan have B&M (jeg husker ikke om det var ekstraudstyr til at starte med.

Anonymous
    Inactive

Super..ja det er jeg nok… Gir lyd 😉

Ole Steen Rasmussen
    Participant

Hvis du har Bluetooth, så kan du jo køre din musik fra mobilen.

Anonymous
    Inactive

Ja det har jeg…og har prøvet det…men af en eller anden grund kommer musuken så kun ud af de foreste højtalere..lavt?…..og det gåe uden om radioen så kan ikke skruge op der…:cheer:

Ole Steen Rasmussen
    Participant

har du lavet opsætningen af “Mediaplayer” (ikke kun telefonen) i Blue and Me?

Anonymous
    Inactive

Hmm…så vidt jeg ved har den ikke blue and me…altså uden usb.uden mp3..og blootuth sidder nede under radio lille sort dims og blinker…ikke som på de nyere modeller hvor man på rettet kan læse telefon nr osv…når man tilslutter den med mobil skriver den metablue tilslut:lol:

Vernon Pedersen
    Participant
    quote Stig Therkildsen” post=15158:

Ja det har jeg…og har prøvet det…men af en eller anden grund kommer musuken så kun ud af de foreste højtalere..lavt?…..og det gåe uden om radioen så kan ikke skruge op der…:cheer:

Det er en eftermonteret BT – der bare er tilslutte de foreste höjttalere m/ en lus i en eller anden form – så radioen/forstärkeren har inte med den at göre – du skal i såfald skrue op på BT enheden.

Hvis bilen har inbygget BT – er der et tlf.rör på höjre rat knap!

Anonymous
    Inactive

Ja det lyder helt rigtigt…det må det være:)

Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.