Nordjyske Alfaister.

Home Forums Klubforum Classico Register Nordjyske Alfaister.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hej til alle Nordjyske Alfaister, også til alle Søndenfjords.
    Der er aktiviteter til at få etableret et Onsdagstræf punkt på Aså Havn.
    Første aften bliver d
    Vi mødes hver onsdag fra cirka kl. 18.00 og nogle timer frem.
    Første gang bliver onsdag den 9. maj 2018.
    Vi har ikke haft et træfpunkr i det Nordjyske efter min viden.Man forsøgte at få et træfpunkt op at stå over flere år i Blokhus. Uden at det tilsyneladende lykkedes at trække andre end de normale 5 biler til.
    Men nu er der en mulighed for at mødes i det nordjyske, hidtil måtte vi ned til Lundby Krat hvor der har været et siccesfuldt ugentligt træf, i flere år.
    Det skal vel ikke afholde søndenfjorda Alfaister i at tage en tur til Aså.
    Nyt mødested for klassiske køretøjer

I Nordjylland bliver der nu et helt nyt mødested for klassiske køretøjer, biler, motorcykler, scootere, knallerter m.v.
    Stedet er 9340 Asaa Havn, en meget idyllisk havn med alle nødvendige faciliteter. Her er havnegrill, bænksæt som kan benyttes, gode toiletforhold, fælles grill hvis nogle ønsker at grille eller spise sin medbragte mad.
    Her er virkelig miljø, der passer til de gamle køretøjer, og der er nok at se på.
    Vi mødes hver onsdag fra cirka kl. 18.00 og nogle timer frem.
    Første gang bliver onsdag den 9. maj 2018.
    Havnegrillen byder på en kop kaffe og et stykke kage til alle med gamle køretøjer. Dette flotte tilbud gælder hver onsdag i sommerperioden.
    Initiativtagere er HP-bilnostalgi.dk og Asaa Auto- & Karosseriværktøj.

Kontaktperson: Hans Pedersen, mobil 29 84 82 82, mail: hans.pedersen@bilnostalgi.dk

Peter Fjerbæk
    Participant

Spændende!

Der kommer nok til at gå et par onsdage, før jeg kigger op, men det skal definitivt i min kalender 🙂

Peter

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Bjarke Aunsbjørn” post=28490:

Vi har ikke haft et træfpunkr i det Nordjyske efter min viden.Man forsøgte at få et træfpunkt op at stå over flere år i Blokhus. Uden at det tilsyneladende lykkedes at trække andre end de normale 5 biler til.

Hej Bjarke
    Først og fremmest tak for din videreformidling af fremtidige træg på Asaa havn 🙂
    Jeg må dog korrigere dig med hensyn til Blokhus. Det er et meget brugt og besøgt træf for Oldtimers i sommerhalvåret, hvor der enkelte gange ikke har været plads på torvet til alle de fremmødte. Jeg har endda en enkelt gang haft min Spider 939 parkeret mellem alle de gamle B) Jeg blev dog hurtigt tilgivet, da det jo er en Alfa :woohoo:
    Træffene er startet for i år, hvor der typisk er kommet 8-10 biler selvom der har været et halvtrist vejr.
    På onsdag forventes en del flere biler, som en følge af det lovede gode vejr (20-25 grader) samt det støder op til Kristi Himmelfartsferien
    Jeg mindes ikke at have set en Alfa til onsdagstræffene fra kl. 18 de sidste par år (Jeg har heller ikke været i Blokhus hver onsdag), så det kunne da være dejligt at se nogle stykke i år – Du bor da vist også selv inden for rimelig køreafstand til Blokhus B)
    Jeg ser selv frem til at hilse på nogle af de gamle Alfa´er igen når nu sommeren for alvor får fat.

Mvh
    Jeppe

Anonymous
    Inactive

Så beklager jeg Jeppe.
    Har været der nogle gange, og fandt opbakningen en smule tynd. Har ikke været der de seneste 2 år. Af samme grund.

Jeppe Vamberg
    Participant

Jeg vil tillade mig at uploade et par billeder fra træffet i Blokhus på onsdag, specielt hvis jeg kan finde noget med italienske aner
    I ønskes et godt træf på onsdag i Asaa – I kunne ikke ønske jer bedre vejr B)

Anonymous
    Inactive

Nej vejret lover godt. Og den gamle skal jo ud at luftes

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.