- This topic has 6 replies, 4 voices, and was last updated 12 years ago by .
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 167 – 155 › Ny Alfist
Vil lige hilse pænt på herinde. Jeg har får kort tid siden købt mig en Alfa Romeo 155 v6, og har taget springet fra Fiat til Alfa. Jeg har altid kørt fiat, og havde en Fiat panda 100 HP som min 5 og sidste Fiat. Jeg ser Meget frem til at se og møde flere 155ér og selvfølgelig hive lidt på jeres andres erfaringer 🙂
Gert
Jamen , jeg skal da gerne være den første til at ønske dig velkommen her , det bliver nok ikke mig du kommer til at trække på mht 155’ern , men der er heldigvis mange kloge “hoveder” herinde til at hjælpe dig. Jeg har ihvertfald gode erfaringer mht det.
Godt nytår
Jan , Lemvig
Jeg er så nu kommet ind i de “voksnes” alfa rækker 🙂 Jeg skulle have min kære bil ned til mekanikeren og lavet stort service på den, da jeg ikke præcis ved hvad der er lavet og ikke lavet af service på den. 15 km fra værkstedet vælger den så at smide olietrykket. Det skete heldigvis da jeg var kørt fra motorvejen. Vi fik trukket den ud til værkstedet, og finder ud af, at det heldigvis “kun” er det ene rør til oliekøleren som har et hul. Jeg er blevet noget nysgerrie efter at finde ud af hvem der har haft bilen før ham, som jeg købte den af. Den har nemlig 2 klub klistermærker sidderne, et i for og et i bagruden.
Gert
Hej Gert,
Tillykke med V6’eren, som dog nok ikke bliver så nem at kende i Ballerups gadebillede som 100 HP’eren 😉
Mht. at identificere den tidligere ejer, så ville et billede eller to nok hjælpe meget på det? 😉
Tillykke med din nye “Alfa-han”-titel 🙂
Ud fra din nummerplade har den kørt rundt på Sydfyn de sidste 8 år.
Med nummerpladerne.
TL 37817
FA 51661
Takker Riis, så er det store spørgsmål bare hvornår den har været i klubben 🙂 og hvornår den har fået skiftet motoren.