Nysynet og så sker det her!!!!

Home Forums Alfa Forum Type 905/907 – 33 Nysynet og så sker det her!!!!

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Søren Noes
    Participant

Nysynet, har lige fået nye toppakninger og gearkasse. I går på vej hjem, i langsom kø ud af Århus, kørte kæresten op i et anhængertræk. Øv Øv Øv. Tangled up in blue.

Om ikke andet så var det da et flot træk. Er der nogen som har en kofanger liggende?

God dag

Søren

Attachments:

Sådan en har jeg 🙂 Hvad vil du give for den?

Søren Noes
    Participant

300 kr. så er den hentet engang i næste uge.

Søren

Hvad siger du til 350 kr? Den er iøvrigt sort og i god stand.

Søren Noes
    Participant

Hej Steffen

Det er ok m ed 350 kr., det er bare lidt øv at den er sort. Har du et tlf. nr? Så ringer jeg.

Søren

Har sendt dig en e-mail.

Har du modtaget min mail?

Søren Noes
    Participant

jep, ringer i dag.

Søren

Søren Noes
    Participant

Børnecontaineren er klar igen. Epoxy lim, en ny køler og en stor hammer, så er alt vel.

Søren

Attachments:

Vil du stadig have kofanger og hjælm?

Søren Noes
    Participant

Regner jeg med, skal bare lige tage mig sammen efter flere dage med frost i fingerne!!

Søren

Ja det er ikke lige det bedste vejr at lave bil i hvis man er i en kold garage 🙂
    Du siger bare til når du har fået varmen igen 🙂

Har du fået varmen 🙂

Søren Noes
    Participant

Hej Steffen

Har fået varmen (men det var da koldt i nat). Det går lidt sløvt her, bilen køre jo fint og jeg er så småt ved at være træt af 33.

Om ikke andet så vil jeg inden længe, efter den 5. maj, tage mig sammen og komme forbi. Ø’ens færge er i dock og vi kan derfor først få bil transport når den igen er i fart. Ja, det er jo ikke hverdags problemer, men meget hyggeligt at skulle sejle med fiskekutter når man skal over i samfundet.

Som en lille krølle på mit hårde autoliv kan jeg fortælle at kæresten skubbede til en lastbil med vores R5 gt turbo!! Hun er ok, men Renaulten skal på lager for at laves. Så pt ingen biler uden buler.

Hvis folk står i kø for at købe de omtalte dele skal du bare sælge det til dem, men ellers så kommer jeg inden længe!!!

Ses

Søren

Træt af 33’er? Hvis du kan så kom forbi den 15 maj. Der holder jeg et lille boxer sdt træf 🙂

Surt med renullerkokken 🙁

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.