Pladedele 2000 Berlina

Home Forums Klubforum Classico Register Pladedele 2000 Berlina

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    René Greil
    Participant

Hej Alfa 105 folk, jeg har svært ved at finde plade/skarrings dele til min 2000 Berlina 1973, det drejer sig bla om inder, mellem og ydre side paneler div skarrings dele til skærme, tagstolper mm. Lad mig høre hvis der er nogle der har noget liggende eller ved om der er forhandler der stadig har dele til denne model.
    Jeg er indstillet på at der er småting jeg må banke ud selv. Eller der findes måske tegninger eller folk der fremstiller bla side paneler? Endnu et problem, jeg har forsøgt at finde den originale farve gennem Alfa museum i Italien, det går fint med at skrive til dem, men når man kommer til betaling strander jeg der, har prøvet 2 gange. De oplyser at den service ikke er tilgængelig for mit land ????? øv. Ring endelig, Mvh Renè Greil Ebeltoft 81740202

Jesper Jensen
    Participant

Myalfa ser ikke ud til at have så mange dele specifikt til 1750/2000 Berlina. Det ser det derimod ud til at http://www.okp.de har. Generelt er dele til 1750/2000 Berlina noget sværere at få fat i end til den ‘almindelige’ Giulia’ da der jo ikke er nær så mange derude i samfundet 🙂

René Greil
    Participant

Hej Lars
    Det ser ud til at der er noget jeg kan bruge evt tilpasses. tak for svar. Renè

René Greil
    Participant

Hej Jesper, ja jeg kan se at der kun er nogle få dele til 1750 / 2000. Jeg må igang med hammeren. Tak for svar, Renè

Anonymous
    Inactive

Hej René

Hvis du søger Alfa Romeo 2000 Berlina 1973 Ricambi, kommer der flere f.eks CAPASSO RICAMBI, fra Italien. De har forskærme og paneler nye og andet. Også andre hjemmesider
    Har sendt dig en mail.
    Jeg har kun lidt, til under bilen

Hans Jørgen

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.