Position lys 156

Home Forums Alfa Forum Type 932 – 156 Position lys 156

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Hej alle el xperter
    Har en 156 1.9 som blev kasseret til syn
    Fordi positions lys Kun virker med tænding på.
    Kan det være et kørelys relæ og hvor sidder dette? Den har lys på når man starter den med lyskontakten slukket. Der kommer først strøm op til lyskontakkt når der er tænding på
    Håber nogen har en løsning er ved at blive endnu mere grå håret. Vh. Henrik

Henrik Leegaard
    Participant

Du ved godt at parkeringslys virker ved at trykke pal’n ind der sidder over nøglen og dreje nøglen længere tilbage?

Anonymous
    Inactive

Hold da helt op, så nemt som at klø sig i håret, tusinde tak Henrik, har været igang I et par dage og klippet divs. Ledninger og loddet igen ???? syntes nu at syns manden burde have vidst det. Igen mange tak for info. Men nu du vidste det kunne det være du også kan hjælpe med airbag. Tester siger ingen strøm til venstre gardin den ved A stolpe. Ved du hvor stikket sidder til den? Om jeg skal løsne himmel eller? Måske du har et mirakel også her. ????????Vh. Henrik

Anonymous
    Inactive

En klog mand fortalte mig engang at man skal vælge sin:
    1) slagter
    2) mekaniker
    3) præst
    .. med omhu.

Synsmand falder i kategori 2. Lov mig ALDRIG at tage derhen igen ..

PS: da min første 156 blev synet første gang i 2003 fik den en anmærkning (hos Applus Birkerød) på at forreste blink ikke var orange nok (sic). Rørte dem aldrig og den blev synet uden anmærkninger de ti år jeg havde den – et helt andet sted.

PPS: bare fordi du er paranoid betyder det ikke at de IKKE er efter dig. Der er synsmænd derude der ser det som deres fornemste opgave at finde ethvert hul i en Gorgonzola – og hvis det ikke er der, så finder de på noget, som her ..

Henrik Leegaard
    Participant

Først skal du lige sige hvilken fejl nummer der peges på når der læses fejl koder ud.
    Hvis det er til side airbag så sidder stikket i bagage rummet (ihvertfald på en Sportwagon) og er gult

Anonymous
    Inactive

Gg skal jeg huske Mikkel.

Anonymous
    Inactive

Hej fejl kode DTC 0021
    Og det er en sportswagon.
    Tjekker I morgen tak for hurtig svar.
    Vh. Henrik.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.