Home › Forums › Klubforum › Internationale arrangementer › Program og priser for jubilæum fest i Milano – Ver. 2
- This topic has 22 replies, 7 voices, and was last updated 14 years, 11 months ago by
Anonymous.
-
AuthorPosts
-
22. January 2010 at 17:19 #4772
Vernon Pedersen
ParticipantMilano-turen 2010
Det er stadigt muligt at tilmelde sig festivitassen, som afholdes i forbindelse med Alfa Romeo’s 100 års jubilæum, som afholdes i weekenden den 26. og 27. juni 2010.
Vi har fundet et hotel i Arese (1,5 km fra Alfa Romeo Museo), hvor det foreløbigt ser ud til, at vi alle kan være – om end der allerede nu er fyldt godt op – men der er, ifølge de seneste oplysninger, fortsat ledige rum.
Hotel: ALT OPTAGET
Single værelse: € 93,00 (kr. 697.-) pr. overnatning
For alle andre typer (Twin, double, triple….): € 60,00 pr. person (kr. 450.-) pr. overnatning
Inklusiv morgenbuffet.
Aflåst kælderparkering € 10,00 (kr. 75.-) pr. nat – jeg vil dog tilføje, at området virker meget roligt/sikkert.Link til hotel:
http://www.parkhotelgiada.com/index_e.htmHotellet er et tilbud, som ikke nødvendigvis skal benyttes for at deltage i selve arrangementet.
Som minimum bør man overnatte den 25. og 26. juni i nærheden af Milano for at kunne deltage i festlighederne.
Selve arrangementet (vedhæftet program) koster gennem ARKD:
– for to personer i en bil: € 132,00 (kr. 990.-). Ved køb af adgang på stedet er prisen € 192,00. (kr.1440.-)
– for hver ekstra person: € 72,00 (kr. 540.-). Ved køb af adgang på stedet er prisen € 72,00 (kr. 540.-).Disse priser indeholder ikke yderligger forplejning eller lommepenge, men alle de i programmet nævnte ting (spisebilletter til gallamiddag, caps, jubilæumsflag, m.v.). Bemærk, at ved betaling via klubben er der også den fordel – ud over den billigere pris – at du får tingene i forvejen og ikke skal stå i kø et eller andet sted dernede.
Transport til og fra Italien er op til den enkelte. Den tyske Alfa-klub er dog ved at planlægge en stille og rolig tilkørselstur til Italien, ligesom den tyske, den hollandske og den engelske Alfa-klub i samarbejde med Automobilisimo Storico er ved at få stablet et program på benene i Italien i de to dage (24. og 25. juni) før selve arrangementet. Oprindeligt var det jo tænkt, at jubilæumsarrangementet skulle være i fire dage, men den officielle del er blevet skåret ned til to dage.
Transportturen derned vil ikke være egentlig kortegekørsel, men vil være en rutebeskrivelse af en tur via smukke landeveje, og med aftalte pauser og hotel for alle. Denne tur vil – formentlig – have afgang fra grænsen mellem Danmark og Tyskland, mandag den 21. juni. Overnatning 21.-22. juni i Midttyskland efter ca. 500 km kørsel. Overnatning 22.-23. juni i Sydtyskland (ved Bodensøen) efter yderligere ca. 500 km kørsel. Onsdag den 23. juni kører vi gennem Schweiz og de sidste ca. 400 km ned til Milano, så vi er der onsdag aften.
Der er 200 forudtilmeldte i Tyskland, så der bliver en del at følges med dernedad og tale med ved pausesteder og om aftenerne på hotellerne.
Desværre er den tyske klub endnu ikke helt færdig med planlægningen, og det betyder, at du skal starte med at tilmelde dig så hurtigt som muligt under de forudsætninger, at der IKKE er bliver noget med de nævnte ting (fælles kørsel og ekstra-arrangementer i Italien). Dette af hensyn til vores hotelbestilling.
Så snart vi hører noget fra tyskerne, vil du få besked om, hvordan deres program bliver, og så vil du have mulighed for at tilmelde dig denne del også, samt bestille de ekstra overnatninger i Milano/Arese.
Hjemkørsel efter afslutning af arrangementet den 26. juni står man selv for, idet det har vist sig, at deltagerne har alle mulige forskellige planer for dette. Derfor kan vi ikke arrangere f.eks. en fælles hjemtransport med biltog, som ellers tænkt.
Betaling, hotel: Hurtigst muligt og senest den 20. februar 2010.
Betaling, selve den officielle del af arrangementet i Italien: Senest den 10. april 2010.
Betaling, eventuel tur igennem Tyskland med tilhørende hoteller i Tyskland (og ekstra overnatninger i Italien): Straks efter, at informationerne er tilgået om denne tur.
Betalingsinformation vil blive sendt individuelt til tilmeldte deltagere.
Vigtigt – hvis ikke pengene indløber på kontoen til tiden, vil man blive slette fra listen.
Vernon Pedersen
22. January 2010 at 18:46 #10705Anonymous
InactiveLige et hurtigt spørgsmål som flere sikkert gerne vil ha af vide…. de 697kr det er PR OVERNATNING ikke ???
og så 132euro ved forudbestilling af billet osv. er der virkelig løbet 22euro på i forsendelse eller hvordan, for ifølge tidlige vedhæftet fil var beløbet 110 euro pr bil med 2 personer og 60euro pr ekstra person…
hvad med parkering dernede? hvad koster det pr døgn at holde i p-kælder?
22. January 2010 at 19:39 #10706Steffen Juul Simonsen
ParticipantJens K. Jeppesen skrev:
quote :Lige et hurtigt spørgsmål som flere sikkert gerne vil ha af vide…. de 697kr det er PR OVERNATNING ikke ???og så 132euro ved forudbestilling af billet osv. er der virkelig løbet 22euro på i forsendelse eller hvordan, for ifølge tidlige vedhæftet fil var beløbet 110 euro pr bil med 2 personer og 60euro pr ekstra person…
hvad med parkering dernede? hvad koster det pr døgn at holde i p-kælder?
Der har hele tiden stået at det var €110 + moms.
23. January 2010 at 8:34 #10710Vernon Pedersen
ParticipantJa jeg har lagt “moms” (20%) på de nye beløb!
Prisen er pr. nat.
Parkering i kælderen koster 10€ pr. nat.
mvh
oo=v=oo
Vernon P.23. January 2010 at 16:01 #10711Anonymous
InactiveBlot for At være sikker.
Selve jubilæum fest (26-27) Bliver Afholdt i Selve byen og det hotel “Arese” som Vernon har kontakt og priser på, det ligger ca. 10 km. fra centrum.
Er det rigtigt forstået?
Dan24. January 2010 at 15:21 #10728Vernon Pedersen
ParticipantDan
Ja, det er helt bevidst – 10km er ingen vej!
Arese er Alfa Romeos “føde by” – derfor er det sindsygt heldigt at vi har fået plads på et hotel i den by.
Milano bliver det rene kaos i den weekend. 🙂
Det bliver rart at kunne slippe lidt væk fra når det bliver for meget. 😉mvh
oo=v=oo
Vernon P.25. January 2010 at 9:44 #10745Vernon Pedersen
ParticipantDet er ikke muligt at resavere flere hotel værelser gennm ARKD.
– det vil dog være muligt at blive skrevet op på en venteliste.Vi kan fortsat bestille adgang til selve arrangementet.
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.30. January 2010 at 10:58 #10789Vernon Pedersen
ParticipantJeg har netop (lidt før kl. 12:00 lørdag d. 30. januar) send en mail til alle der har booket hotel i Arese, gennem ARKD, en mail med betalings oplysninger.
Hvis ikke du mod forventning har modtaget denne mail i løbet af kort tid, og du har bestilt booking, så venligts giv mig besked så hurtigt som muligt på en mailMvh
oo=v=oo
Vernon P.31. January 2010 at 21:05 #10797Anonymous
InactiveHej Vernon
Lige en forspørgelse vedr. til selve arrangementet.
Har du nogle cirka dato hvorpå man kan vente med at bestille via klubben og være 100% sikker på at få billet??
Og så lige et svar på at Milano nok bliver levende 😛 . Det håber jeg byen gør 🙂 og derfor har vi også valgt hotel i byen.
Tror, det bliver hårdt, at kommer frem til midten hvis man ikke er der, men håber at vi alle når ind og får en kanon oplevelse.
Kan kun sige at jeg tæller dage 😉 .
Dan1. February 2010 at 0:36 #10801Steffen Juul Simonsen
ParticipantDan Simonsen skrev:
quote :Hej VernonLige en forspørgelse vedr. til selve arrangementet.
Har du nogle cirka dato hvorpå man kan vente med at bestille via klubben og være 100% sikker på at få billet??
Og så lige et svar på at Milano nok bliver levende 😛 . Det håber jeg byen gør 🙂 og derfor har vi også valgt hotel i byen.
Tror, det bliver hårdt, at kommer frem til midten hvis man ikke er der, men håber at vi alle når ind og får en kanon oplevelse.
Kan kun sige at jeg tæller dage 😉 .
DanMon ikke det går 🙂 Det tager kun 25 min med offentlig transport ind til centrum.
1. February 2010 at 12:12 #10803Vernon Pedersen
ParticipantDan – hvis du har noget at spøger mig personligt om så skriv, til mig!!
Jeg vil personligt ALDRIG parkere min bil i en storby – og slet ikke en by med italiensk trafikkultur – det ved jeg langt de fleste medlemmer er enige med mig i!
At vi så oven i købet kommer til at bo i den by der er for en ægte alfisti hvad Mekka er for andre 😉 det er “bare” en ekstra bonus!
10km fra centrum – er kun i udkanten af Milano!
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.1. February 2010 at 12:16 #10804Vernon Pedersen
ParticipantHvad angår seneste dato for bestilling af adgangs biletten står det i en mail send til alle tilmeldte og som i øvrigt også er publiceret først i dette emne 😉
mvh
oo=v=oo
Vernon P.1. February 2010 at 13:01 #10805Anonymous
InactiveVernon Pedersen skrev:
quote :Dan – hvis du har noget at spøger mig personligt om så skriv, til mig!!Jeg vil personligt ALDRIG parkere min bil i en storby – og slet ikke en by med italiensk trafikkultur – det ved jeg langt de fleste medlemmer er enige med mig i!
At vi så oven i købet kommer til at bo i den by der er for en ægte alfisti hvad Mekka er for andre 😉 det er “bare” en ekstra bonus!
10km fra centrum – er kun i udkanten af Milano!
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.Vist begrænset hvad der var personligt til dig i det spørgsmål Dan kom med men skidt pyt… det bliver en fin tur derned uanset hvem hvor og hvad… Personligt foretrækker jeg at bo inde i Milano. så Arese er IKKE et mekka for mig så jeg er nok ikke ægte alfist 😉 vi ses dernede … B)
1. February 2010 at 15:45 #10806Vernon Pedersen
ParticipantDet er netop de personlige ønsker der gør vi har tilbudt et hotel – det kan man vælge eller ladevære – hvis ikke man ønsker at tage mod det tilbud vi giver, står det enhver helt frit for 😉 – så er det fint at Dan har fundet et alternativ
– vi skal stadig nok skaffe adgangsbilletterne til dem der ønsker det!Arese om det er en “hellig by” for alfister, det er det for nogen B)
Mvh
oo=v=oo
Vernon P.1. February 2010 at 19:08 #10810Anonymous
InactiveSuper bare vi er enige B)
lyder godt med billetterne.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.