Rulletræf

Home Forums Sektion Fyn Arrangementer Rulletræf

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Jeg var fornylig til rulletræf hos Natmeknikeren i Otterup,og kørte derfra med den tanke ,om der mon var stemning for i klubben at lave en klubaften , hvor vi,for dem der have lyst til det,kunne få målt om vores bellaer nu også havde alle hypperne hjemme.Jeg har talt med Otto,og afhængig af hvor mange der tilmeldte sig, kunne prisen holdes på ca 2-300.kr. for en test. Lad mig høre fra folket om det er en god ide.

René Føhns
    medlemsservice sek Fyn

Anonymous
    Inactive

Hej René:

Jo – fin idé. Det vil jeg da godt betale for en “rulning”. Er der forresten noget med, at hans udstyr er mobilt, dvs. det f. eks også kunne kombineres med Bella el. andre arrangementer ?….

Jo han har et mobilt rullefelt så man kunne sagtens kombinere det med et andet arrangement.

Kan sådanne et anlæg også måle en 4wd ??

Mads

Så vidt jeg husker kan det ikke måle 4wd.

Anonymous
    Inactive

det kun i hans værksted der kan rulles 4×4

Anonymous
    Inactive

Jeg er med på en rulning – Kunne være sjovt –
    MVH Peter Jensen

Ebbe Holsting
    Participant

Er også klar på et “rulletræf”, kunne være sjovt og interessant.

Anonymous
    Inactive

Hvis tid og sted kan passe ind, så kunne det være sjov om rullen kan holde blå bandit aut

Sidste gang skulle der 3mand i bagagerummet for at holde den 🙂

Økonomisk er det et fint niveau.

Baze

Anonymous
    Inactive

jamen jeg ville som også gerne ha rullet lidt bil , eg ved mcts har haft gang i padborg elektro om emnet men hvad det lige løb ud i kan jeg ik huske . på general forsamling fik vi at vide at scantune ik lige havde fysik til det pt .

mvh steffan

Steffan Ludvigsen skrev:

quote :

jamen jeg ville som også gerne ha rullet lidt bil , eg ved mcts har haft gang i padborg elektro om emnet men hvad det lige løb ud i kan jeg ik huske . på general forsamling fik vi at vide at scantune ik lige havde fysik til det pt .
    mvh steffan

Ja, men fik aldrig svar fra den Jyske Bestyrelse, så det blev lagt på hylden igen :dry:

Mads

Anonymous
    Inactive

uhh vil os med, og larme lidt.:laugh:

Anonymous
    Inactive

Det ser jo ud til at hjælpe på interessen, så jeg tror der er fare for at det bliver til noget ind i det nye år…..;)

Jeg synes det er en fin ide.

Anonymous
    Inactive

Jeg synes det er en super ide – count me in :cheer:

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 16 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.