Sælger min 2000 GT Veloce

Home Forums Klubforum Classico Register Sælger min 2000 GT Veloce

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

BILEN ER SOLGT

Detaljer om bilen:
    http://www.ultimostile.com/my-blog/2014/09/selling-the-2000-gt-veloce.html

Prisen finder vi ud af …

Jacob Bengtsson
    Participant

Af en eller anden årsag, så ærgrer JEG mig over, at du sælger denne pragtfulde bil, som vi har nydt at følge fra bag skærmen… Det efterlader næsten en med samme følelse, som når man sælger noget af ens eget – Mærkeligt!

Du overhalede mig i går på Frederiksborgvej på vej til havnen, og lyden og hendes fremtoning er jo fabelagtig… Det var faktisk helt rart at se Bertonen blive brugt igen!

Og det er jo nok præcis der, at grunden formentlig skal findes: Den lille røde tager alt din tid, og Brutalis fortjener at blive rørt!?

Så held og lykke med salget herfra Per… Den skal nok gøre en ny ejer rigtig rigtig lykkelig! (Husk at indskrive en klausul omkring, at den skal køre minimum x-antal kilometer om året, hvoraf x-antal af dem skal foregå over 4.000 o/min. 👿 😉 )

Mvh. Jacob

Anonymous
    Inactive

Tak for de pæne ord Jacob – men du har sq ret: Den ser altså godt ud i fart 🙂

Jeg tænkte lidt over det med ORIGINALITET:
    http://www.ultimostile.com/my-blog/2014/09/fancy-an-original-car.html

Anonymous
    Inactive

Flot bil. Det var Bertone modellen, der startede min fascination for Alfa Romeo i sin tid! B)

Flemming Hansen
    Participant

Har det lidt ligesom Jacob 🙂 Super annonce på dit site. Held og lykke med salget.

Anonymous
    Inactive

I min verden er det den perfekte herrebil, endda i min farve, apropos seje annoncer, så I den hvide Bertone fra Finland på handelspladsen herinde? B)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.