- This topic has 7 replies, 6 voices, and was last updated 7 years, 9 months ago by .
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 940 – Giulietta › second exhaust pipe right side
Alfa sælger “second exhaust pipe right side”, til 170 multi air. Reservedels nr.: 50903516.
Er der nogen , der har erfaring med montage af denne del?
Ole
Jeg har en original QV bagpotte og “diffusor” på min multiair. Krævede kun en lille tilpasning (mekaniker lavede et lille samle-mellemstykke). Kender ikke pris-forskellen. Men det ser OK ud på min 🙂
Yep, (snyde)sættet er købt og monteret. Det gav lidt udfordringer, da Alfaens anhængertræk tager en del af pladsen. Men konen er happy, nu ser hendes Giulietta mere sportivo ud
🙂
Ole
Der mangler altså en “synes godt om” knap i det her forum… 😉 B)
Tjah måske, men personligt mener jeg, at brug af en ”like-knap” i et forum for glødende entusiaster jo meget let kan tage overhånd… :whistle:
Men vi må da straks bede Fru Helle om at sætte nogle fotos op af resultatet på hendes Alfa.:woohoo:
Ka´ den ikke fås som dobbelt ? :blush: :whistle: :sick: i en pakke sammen med en ordentlig stak Quadrifoglio Verde-klistermærker 😉
Efter lidt betænkningstid, så må jeg erklære mig enig i din betragtning, den glemmer vi lige så stille igen. 🙂
PS. I forhold til de andre konkurrenter, så har julsen nogle flotte afgangsrør, symmetriske burde være standard.