- This topic has 1 reply, 1 voice, and was last updated 12 years ago by .
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Generelt forum › Alfa Romeo snak › Skift af batteri på Aut. værksted.
Idag kunne Alfa’en ikke starte. Det har været undervejs et stykke tid, – jeg vidste godt, at batteriet trængte til at blive skiftet. Jeg måtte dog have hjælp fra en meget flink Falck-mand, som konstaterede, at batteriet målte 11 volt – så elektronikken i moderne biler slår fra og starteren kører knap nok rundt. Han målte også, at lader/generator var OK. Vi konkluderede derfor logisk, at nyt batteri skulle der til. Vi starter bilen med hans jumpstarter og jeg kører til Aut. værksted og genfortæller lige netop ovenstående. Får så regningen hvor der er anført 367.- kr. + moms for fejlsøgning. Hmhm, jeg oplyste jo selv om fejlen. Hvad har de så kontrolleret, jo, at batteriet var fladt og lader/generator var OK. Jamen, så fik jeg jo ret – det koster bare at få ret !! Mærkværdigt.
Bare en bemærkning og orientering til andre der måske skal spørge ind til det rimelige i denne procedure. Det skal lige siges, at jeg selv helt glemte at gøre indsigelse, så jeg er selv ude om det.
Man må jo tjene lidt på karrusellerne, eller sådan noget… Hvad skal det ikke ende med hvis alle kunder kommer og siger hvad der er galt :dry: .
Det er vel ikke for sent at gøre en indsigelse er det?