- This topic has 11 replies, 6 voices, and was last updated 10 years, 4 months ago by .
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Klubforum › Internationale arrangementer › SPA
Er der nogen der har erfaring med deltagelse på SPA.
Skal man have licens for at køre på banen.
Kan man campere på området.
Er der nogen der skal med i år. Evt samkørsel.
Mvh.
John Garling
Da jeg var der sidst (2012) var der nogle grupper man kunne tilmelde sig hvor hjælm, bur osv ikke var nødvendig. Det er dog nogle nye arrangører i år, så du må ind på hjemmesiden og kigge 🙂 Der er campingpladser, men forvent at skulle kører lidt for at komme til banen 🙂
Tak for info.
Mvh
John
Hej John,
Jeg kommer lige derfra, og hvis banens “campingområde”/parkeringsområde (afkørsel 10B) kan benyttes, så er du i gåafstand til banen.
Du skal ikke bruge licens, men skal dog (mig bekendt) bære hjelm i alle klasser, når du kører på banen… Jeg kan ikke huske, om de også har krav til en 2 kg. pulverslukker, men det må du kunne se på deres hjemmeside.
Fantastisk bane og fantastiske omgivelser, men er du sindssyg hvor kan vejret svinge hurtigt… Vi gik fra 23 grader, til regn, til 20 grader, til (meget) hagl (!!), til 22 grader!
God tur – Nyd det B)
🙂 Tak for ordene.
Hvis du bare vil deltage i paraden er der ingen krav om hjælm osv. Det er oveni købet gratis 🙂
http://www.spaitalia.be/en/node/76
Hej går også og tænker lidt på at kører der ned 🙂 hvor langt er der ca der ned ?. og hvad koster det at deltage, kan man bo i telt eller hvordan overnatter man på spa. og ja er der nogen at følges med ?
Der er ca. 800 km. Og der er campingplads lige i nærheden.
Regner med at køre der ned fredag morgen.B)
det lyder spændende :woohoo: ikke flere der vil der ned fra klubben ?
kunne da være man skulle hoppe med på bølgen, er ny i Alfa-verdenen:laugh:
Jeg vil som udgangspunkt gerne med på SPA igen.
Men er der noget event I vil deltage i eller har i bare tænkt jer at køre derned i forbindelse med en almindelig åben dag?
Bare husk ordentlige dæk og bremser 😉
Det sæt ADVAN’s jeg havde med kan du evt. leje/købe hvis det kunne friste.