Home › Forums › Klubforum › Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål › store køredag
- This topic has 12 replies, 9 voices, and was last updated 15 years ago by Lars R. Nissen.
-
AuthorPosts
-
6. March 2009 at 18:47 #4526AnonymousInactive
jeg troede det var bededag (8.maj) der er udråbt som store køredag.
men på arrangementskalenderen står der den 7. maj, er det rigtig? eller er jeg helt galt på den6. March 2009 at 20:10 #9392Morten SvendsenParticipantPlejer det ikke at være på fars dag, sjovt nok ?
6. March 2009 at 21:43 #9393Lars R. NissenKeymasterSektion Sjælland har de sidste 6-7 år afholdt Store Køredag aftenen før St. Bededag, som så i år bliver 7. maj.
Hvad det så end er for en Store Køredag, der tilsyneladende bliver afholdt den 8. maj, da er jeres gæt ligeså godt som mit – men vogt jer for kopier 😛
7. March 2009 at 10:09 #9395Vernon PedersenParticipantDen St.køredag der er på farsdag – mener jeg afholdes af DVK.
ARKD’s noget ældre tradition er som Lars skriver dagen før St.bededag!
– DVK’s arrangementer annoncer vi normalt ikke for;)
mvh
oo=v=oo
Vernon P.7. March 2009 at 17:20 #9398AnonymousInactiveok, tak for svarene, så er det bare mig der blader tingene:unsure:
9. March 2009 at 17:35 #9403Søren PoulsenParticipantBortset fra at det er MHS (Motor Historisk Samråd) der har taget initiativet til Store Køredag så er det rigtigt nok. MHS er en paraplyorganisation for bilklubberne som Alfa Romeo Klubben vist også er medlem af ?
Søren Poulsen
9. March 2009 at 20:45 #9404Lars R. NissenKeymasterSøren Poulsen skrev:
quote :MHS er en paraplyorganisation for bilklubberne som Alfa Romeo Klubben vist også er medlem af ?Ikke jf. deres hjemmeside http://www.motorhistorisk.dk … :dry:
9. March 2009 at 20:46 #9405Vernon PedersenParticipantSøren Poulsen skrev:
quote :Bortset fra at det er MHS (Motor Historisk Samråd) der har taget initiativet til Store Køredag så er det rigtigt nok. MHS er en paraplyorganisation for bilklubberne som Alfa Romeo Klubben vist også er medlem af ?Søren Poulsen
Vi er er ikke medlem af MHS!
– Vi kan ikke blive medlem af MHS da vi har for mange nye biler
mvh
oo=v=oo
Vernon P.29. April 2009 at 20:30 #9644Klaus HahnParticipantBare for en ordens skyld kommer nedenfor ordlyden omkring national køredag fra MhS
Den nationale køredag for historiske motorkøretøjer.
De sidste par år har de motorhistoriske klubber afholdt en national køredag.
Vi vil opfordre alle klubberne i MhS til at arrangere en køretur eller et træf Grundlovsdag, den 5. juni. Vi ved at flere klubber allerede er godt i gang med forberedelserne, og vi opfordrer alle til at vise flaget den dag.3. May 2009 at 21:19 #9658Lars KræmmerParticipantDet lyder hyggeligt, så dukker jeg nok op til en køretur i BAllerup:)
4. May 2009 at 18:27 #9665Troels NielsenParticipantJeg satser også på en køretur til Ballerup torsdag aften – har endnu ikke været forbi Stelvio, så det trækker lidt..
6. January 2010 at 8:47 #10610AnonymousInactiveHejsa.
Hvad er det lige store køredag er?? der den 7. Maj?
/Danni
6. January 2010 at 10:26 #10613Lars R. NissenKeymasterDanni Bach Pedersen skrev:
quote :Hvad er det lige store køredag er?? der den 7. Maj?Der kan læses lidt om Store Køredag HER.
Jf. traditionen vil det i år være den 29. april. :cheer:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.