Træf og køretøjsdag på Wedelslund

Home Forums Sektion Jylland Arrangementer Træf og køretøjsdag på Wedelslund

Viewing 3 posts - 31 through 33 (of 33 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Også et stort tak herfra for et godt arrangement. Jeg kunne godt tænke, at man næste år inddelte bilmærkerne mere end i år, så man kunne bruge mere tid på enkelte mærker og sammenligne dem. Jeg håber, at der bliver et nyt arrangement i 2018 med en ny racebane nedenfor godset tegnet af Tom Kristensen.:)

Jeppe Vamberg
    Participant

Hej Peter

Tak herfra for et godt arrangement, samt du skal have en stor tak for din indsats i forbindelse med særudstillingen. 😛 😛 😛
    Jeg vil godt bakke Ole Jørgensens forslag op om, at inddele bilmærkerne mere specifikt. Hvis ikke vi har den indflydelse, kunne vores klub måske bede om et område, hvor vi kom med vores Alfa´er, samt vi kunne reservere lidt ekstra plads til ikke medlemmer.
    Endnu en gang tak for en skøn “Fars Dag” :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Jan Christensen
    Participant

Hej Peter
    Tak for en go dag hvor der var noget for alle , både biler og fly. Kunne også godt tænke mig at få det delt lidt mere op mht bilmærker . Men kan også godt se problemet med dem som så følges ad og kører i forskellige biler.
    Man kunne måske også lave nogle klub områder til parkering ? 😉
    Vil også godt sige tak for jeres indsats mht særudstillingen , og det flotte skilt til bilen.
    Vi ses næste år :cheer:

Viewing 3 posts - 31 through 33 (of 33 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.