Trofeo skærmsæt til Alfasud…..

Home Forums Klubforum Boxer Register Trofeo skærmsæt til Alfasud…..

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • Author
    Jan Christensen
    Participant

Hej , jeg har i øjeblikket kontakt til en fabrikant i Portugal som bla sælger Trofeo skærmsæt til Alfasud. Prisen for et enkelt sæt er omkr 285 euro + moms og fragt ( som jeg ikke helt ved hvad bliver til endnu ) Så ville jeg bare høre om der evt er andre som er interesseret i et sæt ??? så kan jeg måske få prisen yderlig ned og fælles fragt.

Anonymous
    Inactive

Skal ikke bruge noget, men det er meget billigt. For 10-12 år siden havde jeg fat i en tysker, der havde fået lavet nogle sæt. De kostede dengang ca. 3.500 kr., og det var uden hækspoiler.

Vær dog opmærksom på, at på billedet er det den “lille” hækspoiler. Der var en anden og større, der hørte til de senere udgaver af Trofeo-bilerne. Den gav meget bedre downforce, men kostede 10 km/t på toppen. Når vi i mit team kørte på Nürburgring, var det derfor lidt tvivlsomt, om det kunne betale sig at vælge den store hækspoiler, da man nogle steder kører ret stærkt.

mvh
    Peter

Som skrevet i en anden tråd, så er jeg frisk på et sæt 🙂

Claus V. Sørensen
    Participant

Min klient meddeler mig at han ligeledes er klar på et sæt – derudover er jeg måske selv med på 1-2 sæt, men det vides først senere på måneden..

Jan Christensen
    Participant

Peter , ja han skriver at det er -60 euro hvis jeg ikke vil ha den lille hæk spoiler , da den er mangen til pladen bag på bilen . Men kommer der ikke ligesom til at mangle noget der så ?? Tager den alligevel det er jo billigt nok i forvejen.

Jan Christensen
    Participant

Evt en der kan linke til et billede af den store hækspoiler ??

Anonymous
    Inactive

Jeg kan være interessert i ett sett til min Racer 1977 modell Ti B)

Jan Christensen
    Participant

Indtil videre 6 sæt , vi lader den lige køre uge 7 ud også . Der efter tager jeg lige kontakt til ham igen. Ryst posen , der må være andre som også vil ha et sæt.. :huh:
    Han sendte iøvrigt nogle fine billeder af af denne Sprint som også var til salg …

Et lille surt opstød. Hovrfor ødelægge de få Sud’er der er tilbage med trofeo kit? Der er en del som allerede er bygget om og som af og til er salg. Bare mine 5 cent.

Jan Christensen
    Participant

Hvem siger de skal ødelægges ??

Hvordan vil du sætte dem på uden at skære i noget? Vi ser nok forskelligt på det.

Jeg holder med Steffen….bevar dem som de er….

Troels Nielsen
    Participant

Flot Sprint.

Jeg har netop købt en Sud med Trofeo sæt.

Jens Hansens youngtimer, lavet af Peter Nielsen.

Glæder mig vildt til at komme ud at køre:laugh:

Jan Christensen
    Participant

Bare lige for at få det på det rene , det skærmsæt jeg evt køber skal ikke sættes på den jeg er ved at renovere nu , men jeg har en anden bil i sigte og kunne godt tænke mig og have en som bare er til “race” eller bare ligner , den eneste forskel bliver nummerpladen…. Og nok en del hk :cheer:

Jan Christensen
    Participant

Hej Troels , er den gul ?? jeg var ved at købe en Sud fra Københavnsområdet og den var satme fin. Har du evt billeder ?

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 24 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.