Udretning af sidepaneler under dørene?

Home Forums Alfa Forum Type 940 – Giulietta Udretning af sidepaneler under dørene?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

For 3 måneder siden fik jeg en sivepunktering på venstre baghjul fordi en eller anden torsk havde smidt en skrue på vejen. Det var en lørdag, så jeg var glad, da jeg fandt ud af, at den lokale QuickPot havde åbent. Op på liften med dyret og vupti var dækket lappet.

Problemet er, at jeg her flere måneder senere, finder jeg ud af, at de har løftet på sidepanelerne, så de er blevet bulede. 🙁 Det er ikke umiddelbart til at se, da bilen er udstyret med sideskørter, og de har nemlig ikke taget skade. Det eneste man kan se udefra er, at de gaber lidt i enderne ved skærmkanterne, men det irriterer mig ad h… til, nu jeg ved det! :pinch: Tror det bliver meget svært nu at overbevise QuickPot om, at de har lavet en fejl. Er der nogen der har erfaring med om man evt. selv kan rette lidt ud på dem, eller skal den forbi værkstedet? Skal siges, at jeg ikke er så privilegeret at have eget værksted med lift etc.!

Anonymous
    Inactive

Uanset hvad, så skal de da have at vide, at de har dummet sig! Utroligt at man sådan et sted åbenbart ikke aner, hvordan man løfter en bil på en lift… 👿

Jeg ville have været grædefærdig, hvis jeg så sådan noget på min. 🙁

Til gengæld kan vi glæde os over, hvor godt den MA lyder her om foråret… :cheer:

Anonymous
    Inactive

Hvis det er de lodrette samlinger mellem sidepanelet og bundpladen, som er bukket, kan de rettes, Men det vil sandsynligvis kræve lakering/rustbeskyttelse bagefter, da lakken vil revne – hvis den ikke allerede er revnet.
    Jeg ville nok gå til Quick Pot og beklage mig. De har formentlig en værkstedsforsikring, som dækker skader, som de forvolder.

Anonymous
    Inactive

Ja, jeg må prøve at høre, hvad de siger! :dry:

Vernon Pedersen
    Participant

Det ville jeg også “brokke” mig over – det burde ikke väre nödv. at skulle checkke et värksted om de kan finde ud af löfte en bil!
    – slet ikke når det er vanskeligt at se pga. skörterne!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.