- This topic has 5 replies, 4 voices, and was last updated 4 years, 12 months ago by .
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Generelt forum › Alfa Romeo snak › Værkstedsfællesskab omkring København
Jeg er glad for selv at skrue og vedligeholde mine biler, men jeg kunne virkelig godt bruge et sted med nogle værkstedsfaciliteter som lift og trykluft tæt ved København. Jeg bor i lejlighed i valby og er træt af at arbejde udendørs eller betale pr. time hos Gør Det Selv-værkstedet i Sydhavnen.
Samtidig ville det være hyggeligt at kunne mødes med ligesindede omkring interessen for biler. Pt. har jeg en BMW E36 fra 91, der luftes om sommeren. Har haft flere Alfa’er, men i øjeblikket er det altså BMW.
Jeg tænker, at jeg ikke er den eneste omkring København, der kunne savne noget sådant, og derfor er jeg nysgerrig på, om nogen herinde har adgang til den slags faciliteter, er villig til /har mulighed for, at leje en plads ud til mig, eller kender nogen, der kender nogen :-).
Hej Mikkel,
Jeg melder mig ligeledes i koret at classic car ejere, der søger værkstedsfællesskab.
Jeg har en Alfa Bertone og bor i Hvidovre.
Mvh Carsten
Jeg har en 916 Spider, bor i Vanløse og kunne også være interesseret i et deleværksted / garage
Mvh.
Morten
Hej Morten og Carsten.
Hvad tænker I er acceptabelt ift. månedlige udgifter og køretid til værkstedet?
Jeg havde min GTV6 opbevaret hos ham her, dengang de hørte til i Tobakshallerne i Søborg. Der var 2 pladser med lifte, værktøj osv. Desuden var der vaskeplads til fri afbenyttelse.
Jeg kan ikke umiddelbart se, om der også er “gør-det-selv-pladser” det nye sted? Men den kan I jo prøve at høre om…
(omend jeg synes hans priser er i den høje ende… Men det er måske hvad det koster med de faciliteter?!)
Jeg tænker umiddelbart 1000,- / mdr.