Home › Forums › Sektion Fyn › Debat og Spørgsmål › www.bellaitaliafyn.dk
- This topic has 11 replies, 10 voices, and was last updated 9 years ago by
Michael Riis.
-
AuthorPosts
-
12. February 2016 at 15:45 #6989
Troels Nielsen
ParticipantSidder med det nye klubbladet, og kan læse at fynboerne har oprettet deres egen hjemmeside http://www.bellaitaliafyn.dk
Det undrer mig at sektionerne skal til at “brande” sig som selvstændige enheder. Hvad blev der af det fælles fodslag?
12. February 2016 at 16:53 #26593Anonymous
InactiveDer er da intet på det link??
12. February 2016 at 18:45 #26594Morten Svendsen
ParticipantUdover, at linket er blindt, er det vel et frit land vi lever i ? Det ene udelukker ikke det andet …
12. February 2016 at 18:45 #26595Peter Johansen
ParticipantMen prøv så blot at skrive adressen.
12. February 2016 at 21:00 #26596Michael Riis
ParticipantDet virker fint nok, det er bare det punktum efter dk der skal væk.
http://www.bellaitaliafyn.dk/
Det er fynboerne der driver Bella Italia og de andre mærkeklubber skal jo ha et sted og kigge, så de kan se hvad der sker.12. February 2016 at 23:31 #26599Flemming Hansen
ParticipantSpot on, Riis og Svendsen. Siden er supplement, med udgangspunkt i Bella Italia.
13. February 2016 at 6:49 #26600Klaus Wedel Berthelsen
Participantquote Troels Nielsen” post=21184:Sidder med det nye klubbladet, og kan læse at fynboerne har oprettet deres egen hjemmeside http://www.bellaitaliafyn.dkDet undrer mig at sektionerne skal til at “brande” sig som selvstændige enheder. Hvad blev der af det fælles fodslag?
Det er præcis omvendt. Alle der søger på Bellaitaliafyn.dk vil på første side se at der findes en mulighed for A-R Klub medlemskab, uanset hvilken landsdel du er bosiddende.
Bellaitaliafyn.dk er et håb om at flere selv vil kunne finde sted og dato, således at vi får øget deltagerantallet til gamle højder.
Jeg bruger hvert år tid og resourser på at kontakte mulige deltagere, et arbejde der ofte vanskeligøres af ændrede mailadresser, udskiftninger i klubbestyrelser og journalisters ændrede ansvarsområder og jobskifter. Håbet er at siden bliver indarbejdet i folks bevidsthed, så de selv søger oplysninger om årets Bella Italia.
Mvh Klaus13. February 2016 at 15:46 #26606Troels Nielsen
ParticipantFaktum er at der er lavet en selvstændig hjemmeside i den fynske sektions regi, der bruges til andet end Bella Italia, og som sektionen markedsfører i sin leder i klubbladet, som informationskilder for fynske medlemmer.
Det vil uvægerligt medføre mindre trafik på klubbens hjemmeside, og det er skidt.
For mig at se er dette den fynske sektions seneste forsøg på enegang. Tidligere har der været oprettet et facebook forum, mig bekendt af et fynsk bestyrelsesmedlem,eller familiemedlem, der udgav sig for at være fklubbens officielle FB side. Det blev der lavet om på, men det havde været på sin plads at afstemme det med de øvrige sektioner. Det var det ikke, og det ved jeg, fordi jeg på daværende tidspunkt sad i den sjællandske bestyrelse.
Måske er det på tide at evaluere samarbejdet på tværs af landsdelene, og jeg vil opfordre den sjællandske bestyrelse til at overveje hvilke fordele, som vi har ud af samarbejdet. For mig at se er det den sjællandske bestyrelse, der trækker læsset med koordination, hjemmeside (Lars Nissen) og især klubbladet (Peter Dyrelund), og vi har økonomi til at bevare samme niveau, selvom vi skulle sige farvel til de øvrige sektioner.
Der er god tid frem til generalforsamlingen, så der er god tid at overveje alternativerne.
13. February 2016 at 16:20 #26608Bo Jørgensen
ParticipantDu er inde på noget dér, Troels.
Jeg har også altid ment, at DK ville være bedre kørende, hvis vi kunne få afhændet Sjælland (incl. hele menageriet inde på Christiansborg) til f.eks. svenskerne…. 😛
Nå, men spøg (i fald det var dét :unsure: ?) til side.
Jeg er nemlig ganske enig med dig, Troels. Det virker da underligt, at AR Klub Fyn nu agter at anvende en hjemmeside vedr. et årligt tilbagevendende fynsk AR-arrangement til markedsføring også af andre arrangementer, sådan som det fremgår af sektion Fyns leder i det seneste klubblad.
Der må da være gået noget galt for fynboerne her :blush:
Vi har jo et ganske udmærket forum her på sitet. Det ville da være naturligt, og underligt andet, end at anvende dette til info om AR-arrangementer ! http://www.bellaitaliafyn burde k u n handle om bella Italia-arrangementet, nothing else ! Efter min mening !:angry:
At splitte AR-klub Danmark op er dog ikke sagen. Så glem nu bare det igen 😉
Venlig hilsen
Bo13. February 2016 at 16:29 #26610Anonymous
Inactivequote Troels Nielsen” post=21202:Måske er det på tide at evaluere samarbejdet på tværs af landsdelene, og jeg vil opfordre den sjællandske bestyrelse til at overveje hvilke fordele, som vi har ud af samarbejdet. For mig at se er det den sjællandske bestyrelse, der trækker læsset med koordination, hjemmeside (Lars Nissen) og især klubbladet (Peter Dyrelund), og vi har økonomi til at bevare samme niveau, selvom vi skulle sige farvel til de øvrige sektioner.Troels, den trussel kan jeg godt være foruden :woohoo: men ellers er jeg er også enig i din betragtning om brug af fælles platform.;)
13. February 2016 at 19:34 #26621Johnny Steen Hansen
ParticipantSynes personligt en Bella Italia side giver god mening.
Er dog ked af, at så mange entusiastiske medlemmer tilsyneladende vælger klubbens forum fra, til fordel for FB.
Måske jeg er ved at blive for gammel, men kan næsten ikke holde al den forstyrrende flimmer ud, der er på FB.13. February 2016 at 19:58 #26622Michael Riis
ParticipantDe fleste er jo på FB alligevel, og så kræver det at man er medlem af klubben for og skrive her.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.