Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin


Velkommen, Gæst

EMNE: eftermontering af audio

Sv: eftermontering af audio 25.09.2014 17:43 #15338

Det lyder da som en fin løsning. Kan du også få flere tilslutningsmuligheder eller er man låst på usb. Jeg købte min Giulietta lige før der kom AUX i handskerummet.

Hvad kræver de af betaling for sådan en løsning?

/Alex

Sv: eftermontering af audio 25.09.2014 21:20 #15344

Hej igen Alex
Prisen vil ca være 12.000 inkl. montering. i forhold til flere tilslutningsmuligheder vil det nok være nødvendigt med en 2 Din tænker jeg....tror du ikke..
Det er jo bare stadig ikke originalt audio...(..

Sv: eftermontering af audio 26.09.2014 06:43 #15347

12.000!! Jøses det lyder dyrt. Kan man parre så dyre stumper med originalradioen? Det er vel begrænset hvor meget kvalitet der er gemt i standardradioen.

2000 til nyt panel, 6000 til ny headunit med alle de tilslutningsmuligheder du kan tænke dig, navigation og du kan endda sætte bakkamera i den løsning.

Det er så ikke 100 % originalt men finish er flot og anvendelsesmulighederne er flere.

/Alex

Sv: eftermontering af audio 26.09.2014 17:37 #15353

Hej Alex
Standardradioen skal ikke yde i den her løsning, men kun give et lydsignal... Der bliver integreret en 5 kanals digitalforstærker som skal trække poweren, og subwooferen skal trække bunden sammen med digitalforstærkeren. Jeg har i forvejen navigation integreret i blue & me systemet, men jeg er helt enig med dig... Det ser fedt ud med den 2 din løsning.

Sv: eftermontering af audio 26.09.2014 18:38 #15355

Ja ok så går de også seriøst til værks. Så ender det jo med en bedre løsning end Bose muligheden fra fabrikken. Så er 12.000 ikke så galt, men når jeg savner tilslutning så må jeg ud i en ny radio.

/Alex

Sv: eftermontering af audio 26.09.2014 19:27 #15358

bose var egentlig igangsat, men det kan ikke eftermoneres. Hvis Guiliettaen ikke er klargjort til det fra samlebåndet af er det udelukket...Styreenheden er kodet til ikke at skulle kunne fungerer med Bose pakken. At skifte styreboksen er vanvittigt.....har så efterfølgende fået at vide at Bose pakken slet ikke lever op til prisen lydmæssigt, men bare mere image...den pakke jeg har snakket med drengene om hos Carsound skulle efter sigende være noget flottere lyd. Men det er jo så også med andre enheder i dørene. Dem kan man jo så bare opgraderer så meget man vil....
Tid til at oprette siden: 0.09 sekunder

Banner

© 2008-2023 Alfa Romeo Klub Danmark