Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Giulietta Uconnect upgrade

Giulietta Uconnect upgrade 12.03.2017 19:59 #25326

Hej til alle
Er ny på dette forum, har dog fulgt med på sidelinjen et stykke tid Jeg har en næsten ny Giu Veloce, som er født uden NAV/DAB. Har nu investeret i en med 6,5" skærm, som jeg skal have sat i. Er dog lidt bekymret for, hvad jeg kan løbe ind i udfordringer i form af manglende hardware installeret i min bil (fordi den er bestilt uden fra fabrikken). Ham jeg har købt den af virker til at være en der arbejder med det og han siger, at en 'proxy aligment' kan gøre det. Så derfor spørgsmålet, er der nogen her, der har kastet sig ud i et lignende projekt eller har ideer til, hvordan det skal gøres ?

På forhånd tak

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 13.03.2017 17:23 #25332

Jeg kan se, at du bor i Søborg. Hvad med at spørge enten Jensen Auto (Nybrovej, Gentofte ved Ikea) eller Benny Djarlo biler i Nærum. De er de nærmeste og har sikkert prøvet det før.
Selv klarer jeg med en almindelig GPS i min Giu.

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 13.03.2017 17:29 #25334

Hej Erik
Jeg skal til en forhandler før eller siden for at få lavet denne proxy alignment. Jeg spurgte min sædvanlige forhandler (Hersild) inden jeg købte NAV enheden og det var ikke meget info jeg kunne få. Derfor tænkte jeg at hvis jeg er rigtigt heldig findes der en ekspert her. Hvis ikke er der nok ikke en i DK der ved noget om emnet

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 14.03.2017 14:41 #25344

20170314_125024_001.jpg

Hej Søren.

Hvad er proxy alignment?

Jeg har lige fået installeret det her i min.

Det er pioneer avic-f88dab, det spiller bare.

Venlig hilsen.
Mugge
Sidste redigering: 14.03.2017 14:45 af Mogens Kirkegaard Thomsen.

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 14.03.2017 16:26 #25346

Proxy alignment er som jeg forstået det en synkronisering af enheder der sidder på Canbus'en (hoved computeren). Men er ikke helt sikker Du har så haft dit instrument bræt cover af, hvordan gjorde du det, skal man have handskerummet ud først ?

Mvh
Søren
Sidste redigering: 14.03.2017 16:27 af Søren Bengtsson.

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 14.03.2017 21:13 #25358

Hej Søren.

Nu var det ikke lige mig der monterede anlægget.(autobixen, kirstinehøj i Kastrup).
Men afmonteringen af panelet er rimelig nemt.Det er en selvstændig del,du skal bruge en plastik "dims" til at lirke panelet af,endelig ikke en skruetrækker. Du skal starte ved rattet ,der er ingen skruer ,panelet sidder fast med clips. Gå eventuelt på YouTube hvis du er i tvivl,søg på giulietta navi,det var der jeg så det.
Den nye 2-din ramme kan købes i pioneer shoppen,den koster ca 1500,00.

Go fornøjelse med dit projekt.

Venlig hilsen.
Mugge
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.11 sekunder

Banner

© 2008-2017 Alfa Romeo Klub Danmark