Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: Giulietta Uconnect upgrade

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 19.03.2017 17:07 #25426

Så fik jeg sat den nye radio i. Det var egentlig lettere end jeg havde troet. Var i fuld gang med at afmontere handskerummet, men det viste sig ikke at være nødvendigt for at få instrumentbræt coveret af. Der sidder en lille gummi blændprop øverst i hanskerummet man skal tage af. Når den er kommet af skruer man den skrue, der komemr til syne ud. Herefter kan man stille og roligt lirke det af med en blød spatel. Nu har næste udfordring så meldt sig, på den gamle radio var der kun et hvidt stik til FM antenne, men på den nye er der 4 stik, som jeg ikke fandt kabler til bag ved radioen Jeg har derfor ikke signal på DAB radioen og navigationen. Er der nogen der har en adresse til en god opdateret Eper, hvor jeg måske kan se hvad jeg mangler ?

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 20.03.2017 08:04 #25433

Hej Søren.

Du har ikke skrevet hvad det er for en radio du har monteret?
Du mangler interface,altså de ledninger der gør at ,den nye radio kan kommunikere med bilens computer. Du skal vel også kunne betjene radioen med rattet? Jeg ved at pioneer shoppen har interface til næsten alle bilmærker, de kan måske hjælpe dig Elles ring til et firma der installerer auto stereo, feks autobixen kirstinehøj,de kan helt sikkert hjælpe dig.

Venlig hilsen.
Mugge.

Ps. Husk at smide nogle billeder, når det hele spiller for dig.

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 20.03.2017 08:42 #25434

Nej, det fremgår ikke helt tydeligt kan jeg godt se Jeg er gået 'original' vejen. Min Giu er født med en 5" uconnect Live radio uden NAV/DAB. Jeg har købt en Uconnect 6,5" med NAV og DAB, så alt er stadig originalt. Hvis jeg ikke var gået den vej tror jeg ikke denne Canbus proxy alignment er nødvendig

Sv: Giulietta Uconnect upgrade 20.03.2017 10:36 #25437

Hej Søren.

Prøv at ringe til autobixen kirstinehøj Tlf 70400405.
Jeg ved de har lavet mindst en giulietta,udover min.
Det er da et forsøg værd.

Venlig hilsen.
Mugge
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.19 sekunder

Banner

© 2008-2017 Alfa Romeo Klub Danmark