Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: LED pærer

Sv: LED pærer 28.12.2017 17:05 #27333

Som Lars Gotved kan jeg også anbefale ”Philips X-treme Vision”, som jeg ser det, giver væsentligt mere lys, end fx de Osram Night Breaker, de afløste (på både kort og langt lys) :
landberg.dk/philips-x-treme-vision-plus-vision-h7-2stk-p1284

Hvis man klikker på dette link i “boksen” nedenunder med Philips LED lamper, er det bla. oplyst, at disse her ikke passer til alle biler, at de koster godt 1.200 kr, og at Philips’ LED’er IKKE er godkendt til kørsel på offentlig vej.

I den anden box tilbydes også poleremiddel til lygteglassene. Har ikke prøvet, om lige dette Philips produkt virker, men evt. mathed i lygteglassene fra slid, ridser, autovax etc. er jo også med til at nedsætte lysmængden foran bilen...

Sv: LED pærer 30.12.2017 21:21 #27341

Hej. Tak far svarene og de forskellige kommentarer. Jeg skal lige overveje om et bliver det ene eller det andet. I ønskes alle et godt og lykkebringende nytår

Torben

Sv: LED pærer 02.01.2018 16:35 #27358

Kan se, at FDM har Philips X-Treme Vision Plus H-7 pærer til DKK 169 for et sæt på deres webshop:

netbutik.fdm.dk/bilen/vedligeholdelse-bi...-forlygtepaerer.html

Sv: LED pærer 02.01.2018 16:58 #27359

Tak, Lars!
Var lige i synshallen og fik synes min Giulietta synet i dag (synsmanden var vild med den og fik også prøvet DNA knappen ) Jeg spurgte til LED pærer, og han mente at det snart blev godkendt, dog troede han at det blev sådan, at man skulle købe lygter, godkendt til LED men uden andre krav (f.eks. automatisk lygtejustering, osv. ligesom med Xenon) og han syntes selv det var en god ide med mere lys. Det kunne kun blive bedre. Så lad os håbe det bliver godkendt snart.
  • Side:
  • 1
  • 2
Tid til at oprette siden: 0.19 sekunder

Banner

© 2008-2018 Alfa Romeo Klub Danmark