Alfa Romeo NYT

Det nye klubblad

Medlemslogin

Velkommen, Gæst

EMNE: Alfa Giulia Q sætter god tid på Nürburgringen

Sv: Alfa Giulia Q sætter god tid på Nürburgringen 10.03.2017 13:27 #25296

Peter Engholm-Pedersen skrev:
Når man læser instruktionsbogen for Giulia, skal man lige være opmærksom på, at forbruget IKKE er oplyst som KM pr. liter men derimod Liter pr. 100 km. (Iht. gældende EU-direktiv):

Kan da godt se, at det var mig, som var aaaalt for hurtig
I min 159'er mener jeg der stod km/L og ikke L/100km, derfor jeg læste det som km/L.
Cirka 12km/L for 510hk er vel ok?

Hvor langt den så kommer til at køre i virkeligheden må vi så se
Nuværende: Køretøj af Sydkoreansk afstamning
Tidligere: Fiat 127, Alfa Romeo 75 2,0 TS, Alfa Romeo 159 SW Ti 2,0JTDm, Alfa Romeo GTV6 2,5 med lidt ekstra samt en riskoger og en tjekke.

Sv: Alfa Giulia Q sætter god tid på Nürburgringen 10.03.2017 16:13 #25298

Michael Hertz Jacobsen skrev:
Peter Engholm-Pedersen skrev:
Når man læser instruktionsbogen for Giulia, skal man lige være opmærksom på, at forbruget IKKE er oplyst som KM pr. liter men derimod Liter pr. 100 km. (Iht. gældende EU-direktiv):

Kan da godt se, at det var mig, som var aaaalt for hurtig
I min 159'er mener jeg der stod km/L og ikke L/100km, derfor jeg læste det som km/L.
Cirka 12km/L for 510hk er vel ok?

Hvor langt den så kommer til at køre i virkeligheden må vi så se

Det må siges at være MEGET OK - min gamle 200 hestes 159 tbi var opgivet til 12,5...og jeg kørte i øvrigt ca. 12 i gns. til dagligt, men nåede da helt op på 14 under et forsøg med at køre langt på literen (keeeedeligt). Til gengæld gik den så også kun 4,5 på bane (sjooooovt)
Venlige hilsner
Ole
Nuværende vogn: Svensk og Engelsk/Tysk
Tidligere italienere: 156 JTS SW 2,0, Lusso, årg. 2003, Alfa 159 Tbi Berlina, Alfa 156 JTS Berlina, 2,0, Fiat Punto Evo.

Sv: Alfa Giulia Q sætter god tid på Nürburgringen 14.03.2017 20:27 #25353

Scuderia Portello hylder hvert år ,I februar, notabiliteter der siden sidste år har sat Alfa Romeo på Verdenskortet. I forbindelse med dette års Hæders tildeling blev Giulia også hædret. Eller mere rigtigt den chuffør, Fabio France. der satte ny record på Nürburgring I en Giulia.

Awards also went to Fabio France for the record achieved at the Nürburgring with the new Giulia Quadrifoglio.

www.velocetoday.com/la-scuderia-del-portello-awards/

Sv: Alfa Giulia Q sætter god tid på Nürburgringen 15.03.2017 12:13 #25367

Gad vide hvad de kunne lave af tid, hvis de brugte samme metoder som konkurrenterne med halvstrippede kabiner osv?
Nuværende: Køretøj af Sydkoreansk afstamning
Tidligere: Fiat 127, Alfa Romeo 75 2,0 TS, Alfa Romeo 159 SW Ti 2,0JTDm, Alfa Romeo GTV6 2,5 med lidt ekstra samt en riskoger og en tjekke.
Tid til at oprette siden: 0.16 sekunder

Banner

© 2008-2017 Alfa Romeo Klub Danmark