Sv: Alfa spider 2,0 Dobbelt karburator

Hej Mugge

Tak for god tone og super svar 🙂 Det er en vild dejlig vogn, jeg håber og satser på jeg kan komme til at synes om den…

Jeg er lige midt i vild presset situation arbejde.. Det tager jo nogle gange ens fritid alt det arbejde :).. Så får ikke gjort noget ved den pt. Men har 2 fundamentale udfordringer… Jeg er selv mekanikker, meeeen det er ikke = jeg kan og vil alt… selv.. hahaha… Dvs. Udlært men mange år siden. Og har ikke med det at gøre mere, og det er rigtig mange år siden… dog kun lidt såen privat hobby brug..

Den ene udfordring er karburator ( dårlig tomgang, kan være led problemmer )
Den anden er den har træls mislyd, som om forkæden rasler/skraber på motor blok..

Det nemmeste er klart som du siger.. smid den på et værksted og tag på ferie.. hahaha… go løsning… Kan også godt være det bliver såen…
Men synes bare det er fedt selv at løse det.. og det giver super dejlig følelse og fornemmelse bagefter.. Det er det jeg går efter..

Snydt… mekanikker fra Skagen sagde det var et spørgsmål om indstilling, så kom den lyd væk.. Det gjorde jeg så, meen lyden forsvandt ikke.. hmm..

Billeder jo jo .. selvfølgelig.. jeg prøver.. om muligt.. når jeg ved hvordan man får det lagt på .. men synes ellers den er rigtig fin.. meen med små fejl… ikke total slikket…