Sv: Værksted fællesskab

Home Forums Generelt forum Alfa Romeo snak Værksted fællesskab Sv: Værksted fællesskab

Hej Niels.. Tak for god hint.. Indtil videre tror jeg det er på drømmeplanen.. 🙂 .. men realistisk vil jeg tro… andre gør det da.. Så kunne da klart være en fremtids mulighed, hvis osv. Og i Holbæk Jonas.. det er da bare super godt det eksistere… Og forhåbentlig fungerer… Jeg vil klart gerne være med i noget hvis det kunne stilles an her i Vejle Kolding Fredericia Horsens området….. Personligt vil jeg have betingelse på, så få regler som mulig… Eks. Mødetid antal gange osv. For mig skal det være et fristed hvor man kommer af lyst og er i godt selvskab.. og i mit tilfælde med Alfa Romeo som den primære interesse… så man har lidt fælles.. dog uden at være blind/fanatisk… på andre køretøjer kan også være rigtig fine.. Indtil videre holde øjne og ører åbne… Og så vil tiden jo vise .. hvor mange samt om det er muligt, med alt taget i betragtning, økonomi osv. 🙂
Hvad betaler du i Holbæk Jonas… og har i nogle fælles aftener/weekender.. Har i også køkken muligheder… ??