Sv: EV – nu begynder Italienerne endeli at røre på sig

Home Forums Generelt forum Andre mærkværdigheder EV – nu begynder Italienerne endeli at røre på sig Sv: EV – nu begynder Italienerne endeli at røre på sig

Bo Jørgensen
Participant

[quote=”Ole Steen Rasmussen” post=31480]

Jeg tror ikke rigtig på den der med, at fordi vi kan ikke lide den nye udvikling, så lukker vi øjnene og skammer el-biler for ALT. Det minder lidt for meget om dem der ikke troede på mobiltelefoner og internet 😉

Jeg tror nu, at det dér med internet og mobiltelefoni, blot er noget, der nok snart går over igen 😛

Bortset fra det kan jeg nu også en Tesla-historie fra den virkelige verden. Nogle af vore venner købte for et par år siden den helt store model, fordi forhandleren have lovet, at bilen lige nøjagtigt passede til hans ugentlige møde i København (her fra Sønderborg) . Over om morgenen – opladning – og hjem igen om aftenen. Desværre løb bilen tør for strøm omkring Slagelse 🙁 på den første tur. Så nu har han også en Toyota hybrid, som passer bedre til den tur :dry:
Jeg venter spændt på et nyttigt alternativ til el-biler, – en bil, der kan køre til f.eks. Italien sådan nogenlunde med de samme pitstops, som vi holder i dag.
Vh, Bo