Home › Forums › Alfa Forum › Type 952 – Giulia › Ikke muligt at få alfa Romeo som leasing? › Sv: Ikke muligt at få alfa Romeo som leasing?
Jeg må bare sige at jeg undres over den arrogance et så værdigfuldt brand som Alfa Romeo behandles med.
Man må håbe at det bliver bedre med PSA ved roret, men…..
Hvem er ‘de’?
FIAT DK er ikke så langt fremme i bussen så det gør noget og hjemmesiden har altid været en mindre katastrofe. Leasing har desværre altid levet sit eget liv, med skiftende partnere – og at det ikke fremgår af hjemmesiden er bare for ringe ..
Alfa Romeo har aldrig haft hverken 10-12 modeller eller de salgstal som tysken har, MEN de sidste tre modeller er i mine øjne de mest imponerende fabrikken nogensinde har leveret – desværre efter danske forhold alle for dyre for de fleste.
De har nu altid været “for dyre for de fleste” – hvis du kigger lidt længere tilbage i historien – end lige den periode, hvor Fiat har været med i billedet. De nye modeller, som du selv nævner, er jo et klart spring opad mod de sporty biler, som vi Alfistis ønsker, mærket skal producere – og så er det jo kun naturligt at prisen følger med. Jeg har ikke noget imod, hvis mærket igen kommer til at indtage sin gamle position, som et eksklusivt sportsvognsmærke – men det betyder alså også begrænsede salgstal. Sådan var det såmænd også i 50’erne, 60’erne og 70’erne, – hvor det ikke lige var hver dag, man så en Alfa Romeo på vejene.