Home › Fora › Alfa Forum › Type 940 – Giulietta › Ny alfist – nyt medlem › Sv: Ny alfist – nyt medlem
Ja det er en svær en den med forventninger. Efter over 10.000 km i min nye Giulietta er der da flere ting jeg ikke er helt tilfreds med, men det er mest i småtingsafdelingen så det opvejes i stor stil af de mange glæder bilen giver samt de mange beundrende blikke – især nu hvor sommerhjulene er kommet på.
jeg synes dog ikke sommerhjulene er helt godt afbalancerede da bilen ryster lidt, måske det bare er den dårlige asfalt, men der er jo heller ikke meget gummi på en 18′ men de burde bare rulle derudaf. Til gengæld giver jeg dem ret der mener der er rigeligt dækstøj fra dem, de er i hvert fald noget mere larmende end vinterdækkene.
Lige nu er jeg mest irriteret over at jeg får beskidte fingre hver gang jeg skal i bagagerummet efter min sportstaske, åbningsmekanismen ser smart ud men er ikke særligt gennemtænkt. Har hørt at nogen eksperimenterer med teleskopstænger med mere fjedring i så klappen slår højere op når man aktivere den.