Sv: Reg. afgift +35 år

Jens Langdahl
Deltager

Tak Jacob, jeg har også glædet mig til at bruge den efter fortjeneste! Indtil nu er det kun blevet til 2 x 12 km ifm. syn, så jeg havde set frem til dagen i dag – måske den eneste dag i min påskeferie med ordentligt vejr. Startede så lige med en snebyge klokken 9,00, men solen var hurtigt fremme og tørre vejene. Ud med Junior, der imidlertid blev alt for varm. Termostaten er defekt, så jeg skal lige have en ny på, inden det bliver til de mange km. Håber at have det fikset til næste weekend.
SKAT lovede en ekspeditionstid på 2-3 uger, og det holdt. Jeg havde opgørelsen efter 2 uger og 5 dage.
Jeg har allerede fået godkendt et gammelt “sort” nummer til bilen hos MhS, men Motorkontoret i Middelfart kunne ikke oplyse om ventetiden på de sorte plader, så jeg valgte at sætte den på hvide i første omgang. Det kommer til at koste lidt ekstra, men jeg ville ikke risikere, at bilen skulle stå uden plader til langt inde i sæsonen.
Vær i øvrigt opmærksom på, at man efter 6. juni ikke længere selv kan vælge sin nummerplade, hvis den er af typen med to bogstaver og fem tal. Man vil derefter blot blive tildelt et tilfældigt, men tidstypisk nummer.

mvh Jens