- This topic has 11 replies, 7 voices, and was last updated 4 years, 2 months ago by .
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
Viewing 12 posts - 1 through 12 (of 12 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Shopforum › Debat og Spørgsmål › 2021 kalender
Hej
Er det kun mig der ikke kan komme i kontakt med alfa shoppen.:(
skulle gerne bestille en 2021 kalender.
Mvh
Ejvind
Jeg har købt min på Alfa Shoppen via FB
Kunne heller ikke finde ud af, hvordan jeg skulle få en sidste år. Jeg gjorde et par forsøg, men ☹️ Det var vist eet eller andet med, at hvis jeg kom til ..?.. eet eller andet sted flere hundrede km væk, – kunne jeg få een der. Så 2020 var desværre uden Alfa-kalender.
Jeg er dog fortsat interesseret, så hvis der er en løsning – hører jeg gerne. ????
Jeg er ikke på Facebook. Hvad siger man fra klubben? ????
Vh, Bo
Indtil det engang lykkes at finde en ny bestyrer af Alfashoppen kan fx en kalender bestilles for godt € 30 hos Alfisti.net
https://shop.alfisti.net/Fan-Articles/Office-Articles/Alfa-Romeo-Passione-Calendar-2021::9807.html
Ser I øvrigt, at de sælger mundbind med Alfa-påskrift, men de er tilsyneladende ikke CE godkendt :angry:
Tilføjelse:
Tilsyneladende findes kalenderen i flere varianter – fra € 14
https://shop.alfisti.net/Fan-Articles/Office-Articles/Alfa-Romeo-Calendar-2021::9800.html
Har I sendt en mail til shop@alfaklub.dk?
Jeg ved, at Lars får de mails, så han skulle gerne kunne svare på jeres henvendelser.
Hej Ejvind
Du kan bestille på kalenderen på shop@alfaklud.dk
Mvh Lars
Hej Peter
Kalenderen kan bestilles på shop@alfaklub.dk
Der kommer annonce i næste blad = snart
Mvh
Lars
Hej Bo
Du kan bestille kalenderen på shop@alfaklub.dk
Mvh
Lars
Tak for alle svarene, jeg forsøger mig med shoppen.
Fedt – tak ! Det vil jeg gøre omgående.
Venlig hilsen
Bo
Hej
Er der kommet gang i shoppen igen og hvis ja vil gamle bestillinger blive ekspederet?
Vh John
Yes, der er ved at komme gang i shoppen igen.
Dog pt kun ordrer pr mail. Så send gerne Lars en mail med hvad du har bestilt. Så kommer han retur. shop@alfaklub.dk