Advarsel med Dansk Autohjælp

Home Fora Generelt forum Historier, ture og andre oplevelser med Alfa Romeo Advarsel med Dansk Autohjælp

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Anonym
    Inaktiv

Uheldig oplevelse med Dansk Autohjælp.
    Jeg var på vej fra Tønder mod Herning og ved Kolding opdagede jeg lugt og røg fra højre forhjul.
    Jeg opsøgte første værksted Quick- Pot i Kolding, her skilte man omgående bremser og konstaterede at slange og kaliber var defekte.
    Desværre kunne man først skaffe reservedele næste dag om eftermiddagen og dette ville jeg ikke vente på.
    Derfor kontaktede jeg Dansk Autohjælp for at få bilen kørt til Alfa i Ribe, men fordi jeg holdt på et værksted nægtede man at flytte bilen, jeg sagde så at jeg ville køre bilen ud på landevejen men det måtte jeg ikke for nu vidste de at jeg var på værksted.
    Jeg har jo Autohjælp gennem GF forsikring og kontaktede så dem og efter kort samtale gav de lov til overførslen. I tankerne var jeg ved at opsige forsikring og Autohjælp. Vel ankommen til Alfa måtte jeg sande at de heller ikke havde delene men fik en helt ny lånebil stillet til rådighed.
    Jeg er meget i tvivl om jeg skal skifte til Falck.
    M H. Walter

Vernon Pedersen
    Deltager

Du skal nok læse din aftale igennem – jeg ved bla. Falck ikke transportere biler fra værksted til værksted men kun fra “gade” til værksted eller hjem – det kunne jeg godt forstille mig også var/er tilfælled med Dansk auto hjælp
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Syntes faktisk heller ikke du er blevet uretfærdigt behandlet når bilen nu holder på værksted.

Thomas Jensen
    Deltager

Jeg ville blive stik tosset på Falck, hvis de nægtede at hente min bil hos et værksted for at køre den til et andet, hvis det af forskellige årsager skulle opstå at jeg skulle have behov for det, det er ikke noget de skal blande sig i, Medmindre de fragtede bilen til første værksted .

Morten Svendsen
    Deltager

Som Vernon siger, så tjek lige hvad der står i kontrakten først !

Vernon Pedersen
    Deltager
    quote Thomas Jensen” post=8397:

……………., Medmindre de fragtede bilen til første værksted .

Jeg tror det netop er det de vil undgå – transportere biler mellem værksteder fx. for at indhente tilbud 😉
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Jacob Bengtsson
    Deltager

Hvis man ved det, skal man jo bare være på forkant… Det er jo ikke unormalt, at folk f.eks. får sat deres bil 100 meter ned af vejen fra værkstedet, så de ikke står i det problem!

Vernon Pedersen
    Deltager
    quote Jacob Bengtsson” post=8404:

Hvis man ved det, skal man jo bare være på forkant… Det er jo ikke unormalt, at folk f.eks. får sat deres bil 100 meter ned af vejen fra værkstedet, så de ikke står i det problem!

Man kender vel sine aftaler :whistle: …… eller :unsure:
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonym
    Inaktiv

Ja, mine nøgler til gtv6 har de mistet, men nægter det pure. De mener alt jeg kan gøre er at indsende en klage – jeg forklarede pigen hos dah at jeg ikke var interesseret i at klage, blot at få mine nøgler igen. Nøgler og låse er ikke lige sådan at skaffe til en gammel alfa…

Bo König
    Deltager

Jeg var blevet tosset, her er der jo tale om at man er kørt på et værksted for at se hvad der var galt med bilen evt en nød rep langt fra ens hjem,

Så jeg mener bestemt de skal afhente bilen uden brok.

Mvh Bo

Bo Jørgensen
    Deltager
    quote Bo König” post=8509:

Så jeg mener bestemt de skal afhente bilen uden brok.

Igen kommer det jo MEGET an på, hvad det er, man har stående i sin aftale med firmaet… (Jeg gætter på, de har rygdækning for deres handlinger/beslutninger…) 🙁

God jul og godt nytår til alle
    Bo

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.