Alfa Romeo Forhandlerne

Home Forums Generelt forum Alfa Romeo snak Alfa Romeo Forhandlerne

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Jeg har en erindring om en tråd om Alfa Romeo forhandlere. Og en udbredt måske ikke panik, så noget der kunne tendere.
    Men kunne ikke lige finde den.
    Så her er en ny. Med Danmarks kort over Alfa Romeo forhandlere i 1966.
    Den gang kørte man langt blot for at rykke næsen mod en forhandler rude en Søndag.
    Imponerende med en forhandler på Bornholm
    Lad nu være med at komme med argumenter som dengang i middelalderen.
    Men hvad gjorde man ikke gerne for at være Alfaist.

Til gengæld var det hurtigere at komme rundt – togene kørte hurtigere i ´60erne og på motorvejene blev der først indført fartgrænser i 1973 😉

Anonymous
    Inactive

vi havde jo ikke motorvej. Og som potentiel Alfaist, kunne man da ikke tage toget. Fra Randers til Kolding og hjem tog en hel dag.

Anonymous
    Inactive

Bornholm?!? 😉

Peter Johansen
    Participant
    quote Thomas Lund Nielsen” post=28079:

Bornholm?!? 😉

JA, der er sgi da rigtigt. Gad vide hvor dét var!? Umiddelbart ser det ud til, at være i nærheden af Gudhjem. Måske Rø Auto…. Der er sket en del siden 1966… Googler man, kommer Nyboes Auto i Rønne op, meeen. De er oprindeligt Opel og Mercedes værksted, og overtog for nogen tid siden Renault og Fiat. De tilbød, at lave service på min Alfa. Jeg kan ikke umiddelbart komme på, hvor der var Alfa forhandler på Bornholm, og som en årgang ´65, kan jeg huske en del år tilbage.. 😉

Anonymous
    Inactive

Så må vi have de gamle drenge på banen, men det kan da ikke have været mange de solgte på øen, var de ikke pænt dyre? 🙂

Anonymous
    Inactive

den kostede omkring 40.000

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.