ALFA ROMEO KLUB DANMARK – HOLDER PASSIONEN I LIVE

Home Forums Klubforum Alfa Romeo Klub Danmark, Debat og Spørgsmål ALFA ROMEO KLUB DANMARK – HOLDER PASSIONEN I LIVE

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

I det seneste nyhedsbrev fra FCA Capital er der et interview med det sjællandske bestyrelsesmedlem Vernon Pedersen, omkring Alfa Romeo Klub Danmark:

http://fca-prod.agillic.eu/web/faces/private/92040/lp201804?channel=email&resourcename=Newsletter+2018-04&menu=true&scenarioExecutionId=2960079&stageId=%23g0A

Rart at se, at FCA værdsætter klubbens arbejde.

Anonymous
    Inactive

Jeg kan ikke gå ind på linket 🙁

Får en “unauth;jsessionid”

Anonymous
    Inactive

det må være gammelt nyt. Han gik jo for flere år siden.

Søren Grøndberg
    Participant
    quote Bjarke Aunsbjørn” post=28345:

det må være gammelt nyt. Han gik jo for flere år siden.

Mener at det kun er som formand at Vernon er gået af, men at han sidder i bestyrelsen stadigvæk ovre i Hovedstaden 🙂 🙂

Hermed teksten fra nyhedsbrevet, da linket åbenbart ikke virker for andre end mig selv. Det er dog ikke lykkedes mig at kopiere billedet af Vernons farvematchende Giulia Veloce og FIAT 500

ALFA ROMEO KLUB DANMARK
    – Holder passionen i live

Vernon kunne fortælle om en landsdækkende forening med sektioner i både Jylland, på Fyn og Sjælland, hvor passionen for det italienske kombineres med passionen for biler. For en uddybelse af dette svarer Vernon ”Der er ingen tvivl om, at hovedfokusset i klubben er at mødes med Alfa Romeo som tema, men herudover er vores fokus også på italiensk kultur og ikke mindst arrangementer oftest er med god italiensk inspireret mad, og måske lidt vin – for vi skal jo kunne køre hjem igen”.

For et bestyrelsesmedlem som Vernon går meget af tiden i foreningen også med planlægning af arrangementer. ”F.eks. afholder vi sammen med Alfa Romeo klubberne i Sverige og Norge træf til september på Knutstorp under titlen ”Spettacolo Nordico”. Her arbejder vi bl.a. på, at få historiske biler op fra Alfa Romeo Museet i Milano, og alle interesserede kan komme og se dem. Eller ”Bella Italia” som den fynske sektion afholder i starten af september – en hyggelig dag, hvor alle italienske biler og motorcykelklubber er inviteret” fortæller Vernon.
    Da samtalen med Vernon drejer henimod hans egen interesse for italienske biler og ikke mindst Alfa Romeo, er det tydeligt, at vi har med en meget passioneret mand at gøre. ”Min passion for italienske biler er gået i arv fra min far og farfar, og jeg selv er på min italienske bil nr. 35. Jeg har været glad for alle mine biler, og i min verden er kritikken af italienske biler helt uberettiget. Jeg har f.eks. aldrig haft startproblemer med nogle af mine biler, og de problemer der tidligere var forbundet med Alfa Romeo mærket er fuldstændig afhjulpet, efter Fiats overtagelse af Alfa Romeo fra den italienske stat. Med en Alfa Romeo får man nu en bil, hvor der er 100 % er tænkt på køreroplevelsen og f.eks. styrer og bremser som ingen andre biler. Og hvilken bilejer bliver helt umotiveret kontaktet af andre bilejere på en tankstation for en snak om biler? – det bliver jeg, når jeg kører i min Alfa Romeo Giulia Veloce” afslutter Vernon.

I FCA Capital Danmark er vi glade for foreninger som Alfa Romeo Klub Danmark. De gør en kæmpe indsats for at skabe fokus omkring mærket og holde det i live. Så herfra skal der lyde en kæmpe tak til alle alfistaerne.

Anonymous
    Inactive

DET ER MEGET GODT AT DER ER PERSONER DER SYNES AT DET ER VIDUNDERLIGT AT TIDLIGERE FORMÆND TAGER MEDLEMMER, I DE ANDRE ALFA ROMEO KLIBBER SOM GIDSLER TIL DENNE FORM FOR SELVPROFILERING.
    JEG HAR UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDER ØNSKER AT BLIVE TAGET SOM GIDSEL. FOR INDHOLDET I DENNE INFORMATION.
    DIREKTE MISLEDENDE AT EN AFGÅET FORMAND FOR DEN SJÆLLANDSKE KLUB. TAGER ALLE MEDLEMMER I DE SELVSTÆNDIGE KLIBBER DEN JYSKE OG DEN FYNSKE KLUB ALFA ROMEO KLUB.
    MED HVILKEN RET KAN HAN TILLADE SIG AT STÅ FREM SOM REPRESENTANT FOR ALLE ALFA KLUB MEDLEMMER I DE FORSKELLIGE DANSKE KLUBBER.
    TROR DA POKKER AT FCA ER LYKKELIG FOR UDTALELESER FRA EN SÅDAN NAIV PERSON. EN NAIVITET DER UDTRYKKES DIRIKTE I ”I FCA Capital Danmark er vi glade for foreninger som Alfa Romeo Klub Danmark.”
    ET FORHODL JEG HAR FULD FORSTÅELSE FOR.
    DA FCA, SOM EN UNDTAGELSE BLANT BIL IMPORTØRER I DK, IKKE UNDERSTØTTER MÆRKE KLUBBER I SAMME OMFANG SOM ANDRE BIL PRODUCENTERS IMPORTØRER UNDERSTØTTER. DE MÆRKE KLUBBER SOM REPRESENTERER IMPORTØREN.
    FOR MIG SOM MEDLEM KAN JEG KUN FINDE FCA STØTTE, I DET PRESSEMATERIALE DER BLIVER BENYTTET I KLUBBLADET ALFA ROMEO NYT. FORSTÅET PRESSEMATERIALE DER ER PUBLICERET PÅ NETTET, OG ER TILGÆNGELIGT DER LANG TID FØR DET KAN GENFINDES I KLUBBLADET.
    OVENI KØBER MÅTTE MAN AFFINDE SIG MED SOM MEDLEM.
    AT I DEN TIDLIGER FORMANDDS TID FOR DEN SJÆLLANDSE FORENING, OGSÅ BLEV LUKKET OP FOR AT FCA MARKETING AFDELING, FIK ADGANG TIL AT PROFILERE SIN I KLUBBLADET.
    DER ER ABSOLUT INGEN DIREKTE UNDERSTØTTELSE FRE FCA TIL DE DANSKE ALFA ROMEO KLUBBER.
    I FORBINDELSE MED TRÆF OG FIRMABESØG. MÅ KLUBBERNE GÅ TIGGERVEJEN FOR AT FÅ OPBAKNING TIL ARRANGEMENT.
    SÅ I FREMTIDEN LAD OS BLIVE FRI FOR SÅDEN PROSTITUERING AF DE DANSKE ALFA ROMEO KLUBBER
    DETTE ER ET UDTRÆK AF DEN SAMLEDE REKLAME FRA FCA SOM KAN SES PÅ VEDHÆFTEDE PFA FIL
    ALFA ROMEO KLUB DANMARK
    – Holder passionen i live

Vernon kunne fortælle om en landsdækkende forening med sektioner i både Jylland, på Fyn og Sjælland, hvor passionen for det italienske kombineres med passionen for biler. For en uddybelse af dette svarer Vernon ”Der er ingen tvivl om, at hovedfokusset i klubben er at mødes med Alfa Romeo som tema, men herudover er vores fokus også på italiensk kultur og ikke mindst arrangementer oftest er med god italiensk inspireret mad, og måske lidt vin – for vi skal jo kunne køre hjem igen”.

For et bestyrelsesmedlem som Vernon går meget af tiden i foreningen også med planlægning af arrangementer. ”F.eks. afholder vi sammen med Alfa Romeo klubberne i Sverige og Norge træf til september på Knutstorp under titlen ”Spettacolo Nordico”. Her arbejder vi bl.a. på, at få historiske biler op fra Alfa Romeo Museet i Milano, og alle interesserede kan komme og se dem. Eller ”Bella Italia” som den fynske sektion afholder i starten af september – en hyggelig dag, hvor alle italienske biler og motorcykelklubber er inviteret” fortæller Vernon.
    Da samtalen med Vernon drejer henimod hans egen interesse for italienske biler og ikke mindst Alfa Romeo, er det tydeligt, at vi har med en meget passioneret mand at gøre. ”Min passion for italienske biler er gået i arv fra min far og farfar, og jeg selv er på min italienske bil nr. 35. Jeg har været glad for alle mine biler, og i min verden er kritikken af italienske biler helt uberettiget. Jeg har f.eks. aldrig haft startproblemer med nogle af mine biler, og de problemer der tidligere var forbundet med Alfa Romeo mærket er fuldstændig afhjulpet, efter Fiats overtagelse af Alfa Romeo fra den italienske stat. Med en Alfa Romeo får man nu en bil, hvor der er 100 % er tænkt på køreroplevelsen og f.eks. styrer og bremser som ingen andre biler. Og hvilken bilejer bliver helt umotiveret kontaktet af andre bilejere på en tankstation for en snak om biler? – det bliver jeg, når jeg kører i min Alfa Romeo Giulia Veloce” afslutter Vernon.

I FCA Capital Danmark er vi glade for foreninger som Alfa Romeo Klub Danmark. De gør en kæmpe indsats for at skabe fokus omkring mærket og holde det i live. Så herfra skal der lyde en kæmpe tak til alle alfistaerne.
    KØR SOMMEREN I MØDE I EN FIAT 500C
    For kun kr. 2.495 om måneden kan du privatlease en Fiat 500C Pop 0,9 80 hk og få mulighed for at lukke solen ind i kabinen med et enkelt tryk på knappen.

Privatleasing via FCA Capital Danmark af Fiat 500C Pop 0,9 80 hk
    MDL. YDELSE FØRSTEGANGSYDELSE LØBETID KM. I PERIODEN SAMLET PRIS
    2.495 KR. 4.995 KR. 36 MDR. 45.000 KM. 94.815 KR.

Priserne er inkl. finansierings- og lev. omk., moms, serviceaftale og vejhjælp, men ekskl. ejerafgift, forsikring, forbrugsvæsker, dæk og ekstraudstyr. Krav om kaskoforsikring og betinget af endelig kreditgodkendelse.
    SE FLERE TILBUD HER
    VIDSTE DU, AT…
    Vi har sammen med vores partner Gjensidige skræddersyet en forsikring, der er nem at forstå og let at tegne. Forsikringen har f.eks. ingen kilometerbegrænsning, samme pris uanset hvor du bor og ingen krav om skadefri kørsel.

Du kan tegne forsikringen, hvis du allerede har en Fiat, der er max. 5 år gammel, eller hvis du er ved at købe en ny Fiat.

Prisen på din forsikring afhænger kun af, om du er under eller over 24 år. Du kan se prisen for en forsikring af en Fiat herunder.

For kunder der privatleaser en Fiat, er der i forsikringen inkluderet Leasing Basis med afleveringsdækning og refusion af førstegangsydelsen.

Afleveringsdækning dækker skader op til en samlet værdi af 25.000 kr. Dækningen omfatter skader, der er dækket af bilens kaskoforsikring, og som kan udbedres for max. 5.000 kr. pr. skade.

Refusion af førstegangsydelsen sikrer desuden, at du ikke mister din førstegangsydelse, hvis din bil bliver totalskadet eller stjålet.

Vi forsikrer også Alfa Romeo, som du kan læse mere om her.

Interesseret? Kontakt din lokale Fiat eller Alfa Romeo forhandler for at høre mere og få svar på eventuelle spørgsmål.
    HJÆLP OS MED AT BLIVE BEDRE
    Vi vil gerne invitere dig til at anmelde os på Trustpilot ved at bruge linket her. Du er også velkommen til at kontakte os direkte med eventuel feedback ved at skrive til fiatfinansiering@fcagroup.com.

Din oplevelse med os vil vi naturligvis tage seriøst, så vi kan lære og forbedre os. Vi vil nemlig samle på tilfredse kunder, så vi forhåbentlig bliver din foretrukne partner på finansieringen af dine næste biler.

Den samled annonce er tilsyneladende for stor til at den kan uplodes

Attachments:

Sure gamle mænd ? :sick:

Ole

Anonymous
    Inactive

Ole du har din mening. Lad os andre have vores

Jørn Sejr Dybro
    Participant

Jeg holder med Ole

Jørn

Anonymous
    Inactive
    quote Helle Justesen & Ole Jørgensen” post=28403:

Sure gamle mænd ? :sick:

Flertal. :unsure:
    Jeg læser kun en.;)

Anonymous
    Inactive
    quote Bjarke Aunsbjørn” post=28404:

Ole du har din mening. Lad os andre have vores

Håber du har fået luft nu – det er ikke klart fra dit versale staccatoindlæg hvad dit problem er, men det lyder som noget der burde klares med en god kop dialogkaffe. Her giver det ingen mening ..

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.