Alfa Romeo NYT 2/2018 – modtagelsestidspunkt

Home Forums Klubbladforum Debat og Spørgsmål Alfa Romeo NYT 2/2018 – modtagelsestidspunkt

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 56 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

Vi har tilsyneladende haft problemer med PostNord og udsendelse af bladet. Nogle medlemmer har fået bladet meget sent, og nogle har slet ikke fået.

PostNord må maksimalt være 5 hverdage om udsendelsen. Hvis vi lægger en ekstra dag oveni, betyder det, at I senest skal have modtaget bladet

torsdag den 5. april

Hvis april-nummeret kommer senere end torsdag den 5. april, bedes I gå ind her i tråden og fortælle, hvornår bladet blev modtaget. Hvis der går mere end yderligere en uge, og det stadig ikke er kommet, så skriv også her tråden. Så har vi et grundlag for at gå videre med en klage til PostNord.

Jeg vil i øvrigt lige bemærke, at der nogle gange er ønske om, at bladet kommer i plastik. Det er imidlertid ret dyrt. Det vil koste klubben ca. 3.000 kr. ekstra pr. gang, i alt 18.000 kr. på et år. I den sjællandske sektion er det opgjort, at der i hele 2017 blev sendt i alt 8 ekstra blade ud til medlemmer, fordi det modtagne eksemplar var blevet vådt i postkassen, og 4 blade til medlemmer, som slet ikke havde fået bladet. Hvis vi fremregner dette til generelt på landsplan vil det betyde 24 blade, der skal eftersendes, og det kan man trods alt gøre betydeligt billigere end 18.000 kr.! Men tøv ikke med at skrive til Medlemsservice/sekretær, hvis du får et vådt blad.

Søren Grøndberg
    Participant

Hej 🙂
    Jeg håbede til det sidste, at jeg kunne få det sidste ny`e Alfa Romeo NYT med til Tenerife, så jeg må nøjes med min kones kedelige ugeblade
    Vejret er ca 22-25 gr. 🙂 🙂
    Så jeg må vente med at læse bladet til om 14 dage 🙂

Anonymous
    Inactive

ingen alfa blad til mig i dag

Morten Svendsen
    Participant

Ej heller her i Rødekro 🙁

Lars Schiønning
    Participant

Vi har endnu ikke modtaget bladet i dag 5.4.18

Har ikke modtaget i Silkeborg ????

Anonymous
    Inactive

Ikke modtaget i Løkken

Jens Langdahl
    Participant

Ej heller i Fredericia

Torben Ibbo
    Participant

modtaget i Horbelev 5/4 :laugh:

Stefan Vastrup
    Participant

Ingen blad i postkassen 2770 Kastrup.

Michael Riis
    Participant

Posten har til den 10/4 til dele dem ud. jeg fik mit i går.

Niels Chr. Madsen
    Participant

Intet blad i postkassen 2605 Brøndby

John Larsen
    Participant

5/4-2018 modtaget i 2670 Greve

Anonymous
    Inactive

6/4 modtaget i 3460 Birkerød

Anonymous
    Inactive

6/4 modtaget Løkken

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 56 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.