- This topic has 7 replies, 4 voices, and was last updated 8 years, 3 months ago by .
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 949 – Stelvio › Alfa Romeo Stelvio versione normale
Til info kan der ses masser af info om Stelvio på denne side – også om normal versionen.
Bilen på billederne ligner Giulia
Du skal kigge lidt længere nede på siden 🙂
Øøhhh, nej! Det du linker til ligner fra min PC nærmest et skærmdump fra en Facebook-side.
Den side blev vist oprettet, inden Stelvio fik betegnelsen Tipo 949 🙂
… som i øvrigt også har en Facebook-side: https://www.facebook.com/alfatipo949/ 😉
Øøhhh, nej! Det du linker til ligner fra min PC nærmest et skærmdump fra en Facebook-side.
Øøhhh jo! Linket fungerer fint herfra på både tablet og telefon. Har dog ikke afprøvet det på PC.
Øøhhh jo! Linket fungerer fint herfra på både tablet og telefon. Har dog ikke afprøvet det på PC.
Godt så 🙂 Hér virker det i hvert fald stadig ikke, så et eller andet må der jo være galt – og min PC plejer ikke at fejle noget – åbner bl. a. masser af alle mulige og umulige forskellige links hver dag uden problemer…..
Arh – hvis jeg er logget på FB i en anden session, kan jeg få lidt mere frem via linket – om det er det hele aner jeg ikke:)