AUX indgang

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Lau Laursen
    Deltager

Hejsa

Er der en som har erfaringerne med at få lavet en sådan (auxindgang) på en standard radio i 159 ?

Anonym
    Inaktiv

Jeps, tryk på cd knappen 2 gange og se om der kommer AUX frem i radioens display, hvis ja er det en smal sag at få det til at virke, hvis ikke tja så skal der en cd changer-emulator på.
    Men først skal du finde ud af om der kommer AUX frem i displayet efter du har trykket 2 gange på cd.

Er der blue and me i bilen eller et bluetooth håndfri?

Lau Laursen
    Deltager

Har ikke en knap der hedder CD på min, er der to forskellige udgaver ?

Anonym
    Inaktiv

Vil det sige din radio ikke er magen til denne:
    http://aprod.hu/hirdetes/alfa-939-cd-blaupunkt-tar-vezerlos-radio-IDRvqp.html

Det er ellers standard radioen i en 159.
    Hvordan ser din radio da ud?

De bedste hilsner
    Søren

Lau Laursen
    Deltager
    Anonym
    Inaktiv

Okay. Den radio ser en smule mærkelig ud….

Hvordan vælger du at høre CD på den??
    Der står den er forberedt til telefon, så det burde være et mini iso stik bagpå du kan sætte et aux kabel i. Alternativt kan du finde et bluetooth kit til billige penge, så har du både telefon og musik 🙂

Jeg bruger selv et nokia ck-300, det fåes næsten gratis (<500kr) på den blå avis og fungere fremragende.

Peter Roboz
    Deltager
    quote Søren Vonsild Jensen” post=12986:

….

Jeg vil tro man bare sætter en CD-skive i den, så skifter den automatisk dertil.

Men så bør adskillige tryk på SRC-knappen oppe til venstre skifte mellem de forskellige funktioner, dermed også AUX, hvis det findes

quote Søren Vonsild Jensen” post=12986:

Der står den er forberedt til telefon, så det burde være et mini iso stik bagpå du kan sætte et aux kabel i. Alternativt kan du finde et bluetooth kit til billige penge, så har du både telefon og musik 🙂

Jeg bruger selv et nokia ck-300, det fåes næsten gratis (<500kr) på den blå avis og fungere fremragende.

Jeg tror man trykker på SRC (source) knappen 🙂
    Hov det havde Peter jo skrevet :laugh:

Lau Laursen
    Deltager

Ja har også prøvet SRC knappen, men der kommer ikke AUX frem.

Peter Roboz
    Deltager

Nu har både Søren og jeg en bil senere end MY2008, og noget tyder på at standardradioen har ændret sig i den forbindelse, men der må være andre med 159/Brera/Spider fra 2005-2007 med standard-radio, som evt. kan hjælpe dig.

PS. Jeg har iøvrigt skiftet standardradioen ud, så jeg kan ikke engang huske om jeg nogensinde fik brugt AUX-indgangen. Der var et USB-stik, som jeg nogle gange anvendte inden jeg udskiftede radioen.

Qi Zhang
    Deltager

Min er fra 05/06, skiftede den ud med en Pioneer anlæg med GPS. Den std. monteret har ingen AUX, der er en ISO stik og en anten stik,that’s all. Det er nok sådan en du har.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.