Batteri i motorrum

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Anonymous
    Inactive

De Herre.
    På min GT 1600 har gamle ejer placeret batteriet i bagagerummet for at få lidt mere plads i motorrummet. Jeg tænker bare at jeg vil have det flyttet tilbage til opridelig plads, med der er ikke nogen plade som batteriet kan ligge an på, og så er det jo bare super fedt at jeg ikke har fået det med dengang den blev købt:sick:
    Som det er nu så er det kun vangen man kan se, og så har jeg bøjlen samt de 2 stænger man fikserer batteriet med. Er der evntuelt en af jeg der har et billede af hvordan pladen ser ud, for så må jeg se om jeg kan få banket sådan en sammen.
    Pft.
    / Kasper Nørdum

Lars R. Nissen
    Keymaster
    Anonymous
    Inactive

Perfekt Lars, super cool. Jeg regnede med at skulle til at være kreativ, men det der er da lidt nemmere. Tak for hjælpenB)
    /Kasper Nørdum

Du kan også købe den “originale” plastikbakke, der findes som underlag til batteriet.
    Den tidligere ejer har villet optimere vægtfordeling i bilen. Det er sandsynligvis derfor, batteriet er placeret i bagagerummet.

Ole

Anonymous
    Inactive

+1 til Ole – det er en nem maade at faa lidt mere vaegt paa baghjulene – men hvis du alligevel altid har en kasse Peroni staaender deromme, saa er det jo lige meget 😉

Anonymous
    Inactive

Hallo Lads.
    Det var fordi forrige ejer ville have lidt mere plads i motorrummet, men det bliver det lavet lidt om på nu.
    Ja en kasse pils skal der da som minimum altid være i bagagerummet, men når man kører på 1.klasse så hedder det jo ikke Øl-Fisse-Horn musik, nej så hedder det Sjusser-fjams & HiFi :laugh:
    Tak for indlæg.
    /Kasper

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.