Det “sikre” valg

Home Forums Generelt forum Alfa Romeo snak Det “sikre” valg

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • Author
    Ole Steen Rasmussen
    Participant

Her på kontoret er “det sikre valg” næsten givet på forhånd. Kan du gætte hvilken bil der er min?

Et tillægsspørgsmål: Hvilket mærke tror du de 2 biler, der ikke er med på billedet, har?

Torben Jørgensen
    Participant

Det kan kun være 2 bimmere.

Roar Jensen
    Participant
    quote Ole Steen Rasmussen” post=28041:

Her på kontoret er “det sikre valg” næsten givet på forhånd. Kan du gætte hvilken bil der er min?

C1’eren!? B)

Peter Søndergaard
    Participant

Tjah, det er da pæne biler, men….
    Som jeg plejer at sige: Hvis man kører Audi, demonstrerer man kun, at man har lige så lidt fantasi som dem, der kører Skoda/VW, men lidt flere penge.

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote Peter Søndergaard” post=28048:

Tjah, det er da pæne biler, men….
    Som jeg plejer at sige: Hvis man kører Audi, demonstrerer man kun, at man har lige så lidt fantasi som dem, der kører Skoda/VW, men lidt flere penge.

Eller man har taget konens bil :laugh: :laugh: :laugh:

Michael Riis
    Participant

Det sikre valg er den 156, hvis man vil ud og køre. De Audi der venter sikkert bare på Falck kommer og henter dem så de kan komme på værksted.

Søren Grøndberg
    Participant
    quote Michael Riis” post=28051:

Det sikre valg er den 159, hvis man vil ud og køre. De Audi der venter sikkert bare på Falck kommer og henter dem så de kan komme på værksted.

Undskyld Michael, men jeg kan ikke se noen 159’er men jeg kan se en fin 156’er 🙂
    God Påske 🙂 🙂

Anonymous
    Inactive
    quote Ole Steen Rasmussen” post=28041:

Et tillægsspørgsmål: Hvilket mærke tror du de 2 biler, der ikke er med på billedet, har?

Du har selvfølgelig to fornuftige kollegaer, som har opdaget den store køreglæde, der er i en Alfa Giulia.:)

Som en mand der hedder Ove siger : ” fire tomme ringe på hjælmen og en bag rattet” :laugh:

Ole

Søren Grøndberg
    Participant
    quote Helle Justesen & Ole Jørgensen” post=28059:

Som en mand der hedder Ove siger : ” fire tomme ringe på hjælmen og en bag rattet” :laugh:

Ole

Nej han siger “ fire nuller foran og en mere bag rattet “ :-). 🙂

Anonymous
    Inactive

En Audi er 4 gange så ringe 👿

Jeppe Vamberg
    Participant
    quote John Olsen” post=28071:

En Audi er 4 gange så ringe 👿

:laugh: :laugh: :laugh:

Ole Steen Rasmussen
    Participant

:laugh: Dejligt at høre vitserne med omvendt fortegn…altså til fordel for Afa :laugh:
    Desværre Ole, du tager fejl – en bimmer og så en Audi mere + yderligere en Bimmer og en Audi, som jeg helt havde glemt (fortrængt 😉 ) …håber ikke de læser med her :whistle:

Torben Jørgensen
    Participant

Så ramte jeg da næsten rigtigt med valg af 2 bimmere.

Anonymous
    Inactive

Må jeg udtrykke min respekt. For jeres store indsigt med automobil produkter fra vort naboland.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 18 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.