- This topic has 17 replies, 11 voices, and was last updated 6 years, 2 months ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Generelt forum › Alfa Romeo snak › Det “sikre” valg
Det kan kun være 2 bimmere.
C1’eren!? B)
Tjah, det er da pæne biler, men….
Som jeg plejer at sige: Hvis man kører Audi, demonstrerer man kun, at man har lige så lidt fantasi som dem, der kører Skoda/VW, men lidt flere penge.
Eller man har taget konens bil :laugh: :laugh: :laugh:
Det sikre valg er den 156, hvis man vil ud og køre. De Audi der venter sikkert bare på Falck kommer og henter dem så de kan komme på værksted.
Undskyld Michael, men jeg kan ikke se noen 159’er men jeg kan se en fin 156’er 🙂
God Påske 🙂 🙂
Du har selvfølgelig to fornuftige kollegaer, som har opdaget den store køreglæde, der er i en Alfa Giulia.:)
Som en mand der hedder Ove siger : ” fire tomme ringe på hjælmen og en bag rattet” :laugh:
Ole
Ole
Nej han siger “ fire nuller foran og en mere bag rattet “ :-). 🙂
En Audi er 4 gange så ringe 👿
:laugh: :laugh: :laugh:
:laugh: Dejligt at høre vitserne med omvendt fortegn…altså til fordel for Afa :laugh:
Desværre Ole, du tager fejl – en bimmer og så en Audi mere + yderligere en Bimmer og en Audi, som jeg helt havde glemt (fortrængt 😉 ) …håber ikke de læser med her :whistle:
Så ramte jeg da næsten rigtigt med valg af 2 bimmere.
Må jeg udtrykke min respekt. For jeres store indsigt med automobil produkter fra vort naboland.