- This topic has 18 replies, 6 voices, and was last updated 13 years, 10 months ago by .
- You must be logged in to reply to this topic.
Home › Forums › Alfa Forum › Type 936 – 166 › Erfaringer med regnsensor – min er meget sløv!
Hej JOhn. Ok. Tak for dit svar. Det bliver nok nødvendigt med nyt gummi til forruden i år. Så må jeg se om det ændrer noget. Hvor køber jeg “Blades”? Vores biler ligner ellers hianden en hel del kan jeg se…
hilsen
Niels
Jeg har mine fra et alfa værksted. Typen er “flat blades”, ved at google kan du finde mange der sælger dem.
Flot bil du har :-), men motoren er forskellig. Da jeg kører ca.35k per år tør jeg ikke tænke på brændstofudgifterne med en v6’er.
Ellers ville jeg nu gerne have en sådan dejlig 3.2 er.
vh.
John
Hej, jeg kommer nok ikke over 15.000 km pr. år. Jeg er klar over at det kan være et dyrt bekendskab (hvis den skal sælges), men hidtil meget driftsikker uden omkostninger, bortset fra bremseklodser og de tæller ikke på samme måde. Den har ikke svigtet i mine forventninger. Jeg ville i dag nok have valgt en Giulietta og skal ikke have noget større end en 166. Jeg havde tidligere en 155,hvor jeg havde mere fornemmelse af selve bilen – motor etc. I en 166 er det hele længere væk – luksus´en fjerner der nære fornemmelse. Fabrikkens gns. forbrug er sat til 8 km/l – men jeg kører nu knap 10 km/l., uden at køre som hverken blød- eller klaphat. Benzinen var billigere da jeg købte bilen for knap to år siden.
mvh Niels
PS.Det sker jeg kommer til et AR træf. Skriv evt. her så kunne vi jo se nærmere på køretøjerne v. lejlighed.
Måske kigger jeg forbi Roskilde havn ved næste træf den 30. april
/john