“Falmede” forlygter

Home Fora Alfa Forum Type 932 – 156 “Falmede” forlygter

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Forfatter
    Leif Nielsen
    Deltager

Forlygterne på min snart 11 år gamle 156’er er efterhånden temmelig triste at se på. Nogen tips til, hvor man kan finde nogle nye lygter til en fornuftig pris?

Jesper Jensen
    Deltager

Nærmeste aut. forhandler kunne vel være et bud.

Anonym
    Inaktiv

Jeg her lidt i samme situation, jeg har bare ikke lige gjort noget ved det endnu.
    Tag en rundtur på nettet, der er forskel på priser. Den lokale autohandel er ofte ikke konkurrencedygtig – med mindre du kommer med en pris fra eks. nettet.

John Larsen
    Deltager

Jeg har et sæt liggende til en 156 fra 1999

kan afhentes i 2800 Lyngby for en 100 kroneseddel

Gode opriginale som Johns er et godt bud. Det uoriginale jeg har set på er bras. Købte nye originale hos CarCenter til min 1998-156. Det er lidt sjovt. Tidligere Fiat’er kunne jeg købe gode uoriginale ting til, men til 156’eren er det kun det rigtige der dur. Langt det meste uoriginale er skrammel.

vh,
    Kristian.

Leif Nielsen
    Deltager

Tak for tips’ene.
    Jeg forstår, at man skal holde sig til de originale.

Dem du har liggende John…er de som nye?…for det er vel alderen der gør dem falmede.

mvh Leif

John Larsen
    Deltager

De er fine og har kun været brugt et par år. Pillet af bilen grundet skiftet til GTA B)

Klaus Hahn
    Deltager

Falmede forlygter, har det ikke noget med alder og tyngdekraft at gøre :blush:

Anonym
    Inaktiv

Hvis man tager et polérmiddel med lidt slibemiddel i. kan man polerer dem op som næsten nye!!

Anonym
    Inaktiv
    quote Kim Brændstrup” post=5589:

Hvis man tager et polérmiddel med lidt slibemiddel i. kan man polerer dem op som næsten nye!!

er det slipol du tænker på eller ??

Jesper Jensen
    Deltager
    Anonym
    Inaktiv
    quote Jesper Jensen” post=5592:

Takker 🙂 ….ser interessant ud…. skader jo ikke at prøve 😉

Klaus Hahn
    Deltager

Har prøvet med autosol på Brera baglygter, og det fungerer nemt og fint med glimrende resultat.

Anonym
    Inaktiv

Hej John, har du stadig disse lygter, hvis tilfældet så er jeg interesseret hvis de passer til en 156 fra 2002 med lygteregulering.

mvh

Jack Agerskov tlf. 31390225

HEJ ALLE. Et lille fif hvis lygteglassene er lettere ridsede kan være at polere dem med lakrens eller slipoline – i de fleste tilfælde hjælper det en hel del men er lygterne trætte indeni og gulnede så er dette trick ikke aktuelt

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 25 i alt)
  • Forummet 'Type 932 – 156' er lukket for nye emner og svar.