Farve ??

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • Author
    Jan Christensen
    Participant

Hvad med motor , indtræk ?? Er der slet ingen stumper ??

Ingen motor i pt, men har dog en til at stå. Jo der er en rimelig fin kabine i med grønne prikker og læder på siderne. Skrotter den heller ikke med kabine, da skrothandleren er ligeglad med interiøret. Den kan godt komme ud og køre igen, men det kræver meget arbejde.

Jan Christensen
    Participant

Du må bare igang Steffen :cheer:
    Kender godt kabinen jeg havde engang en Sprint Velose 83 . Gem den så kommer jeg og kikker på den når jeg er færdig med Sud`en 😉
    http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=71689

Jeg skal ikke lave den 🙂
    Har en fin en til at stå i vinterhi. https://www.alfaklub.dk/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=42&id=558&Itemid=119
    Se nederste billede.

Jan Christensen
    Participant

Ja , den er fin . Ville gerne ha en igen , dejlig bil :laugh:

Det er en dejlig bil. Skal også have en del kr for den hvis den skulle sælges, hvilket den ikke skal 🙂
    Den er også metaliseret og sådan lidt.

Jan Christensen
    Participant

Ja pas du på den , der er ikke mange tilbage. Glæder mig til at se den en sommer dag 🙂

Har kørt 2 sæsoner i den. Kommer nok ikke ret meget ud næste år, da jeg har en 33 16v som jeg vil kører lidt i næste sæson 🙂
    Måske tager jeg den til boxertræf i tyskland til september.

Jan Christensen
    Participant

Ok vi får se , ved ikke om jeg bliver klar i år heller . Han en dreng som skal konfirmeres her til maj , og en datter der rider konkurrense , så der er nok at se til. Og ja så vil fruen også ha campingvognen luftet så deeett…. :whistle:

Anonymous
    Inactive

Hej Jan

Jeg mener bestemt også, at den skal være kobber-farvet igen. Dels er det original-farven, dels er det den flotteste farve til den model, og dels er det den mest “rigtige” farve, det vil sige den farve, som fabrikken har valgt at lave alle pressebillederne i – og også til den store Quadrifoglio Oro-brochure fra dengang, bilen var ny.

Det skulle være muligt at finde et bagsæde med det rette betræk. De bliver jo sjældent slidt op. Det er altid forsæderne, der er slidt igennem. Men ellers er prikken over i’et jo at få lavet bagsæderne med det samme betræk som de sports-forstole, som du eventuelt vælger. Hvis det er Recaro-stole, så kan du købe betrækket – også de ældre modellers betræk. Det har jeg gjort på min ene Alfasud. Samtidig fik jeg lavet feltet med stof på dørsiderne også med Recaro-betræk. Det skal jo være gennemført. 🙂

mvh
    Peter D

Jan Christensen
    Participant

Hej Peter , ja det bliver jo nok betrækket på bagsæderne som skal laves , jeg tror ikke det bliver til at opdrive 2 forsæder med det betræk jeg mangler . Men det er vel også ok med andet indtræk , hvis det andet er originalt.
    Det kan godt være jeg kontakter dig hvis jeg mangler et råd eller 2 🙂
    Jeg har selv begge brochurer , det er egentlig der jeg har set farven , ja der er jo egentlig 3 metalfarver , men kobber er den jeg vil have :unsure:

Viewing 11 posts - 16 through 26 (of 26 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.