Home › Forums › Alfa Forum › Type 901/902 – Alfasud og Sprint › Farve ??
- This topic has 25 replies, 8 voices, and was last updated 13 years ago by Jan Christensen.
-
AuthorPosts
-
29. December 2011 at 16:48 #13679Jan ChristensenParticipant
Hvad med motor , indtræk ?? Er der slet ingen stumper ??
29. December 2011 at 17:49 #13680Steffen Juul SimonsenParticipantIngen motor i pt, men har dog en til at stå. Jo der er en rimelig fin kabine i med grønne prikker og læder på siderne. Skrotter den heller ikke med kabine, da skrothandleren er ligeglad med interiøret. Den kan godt komme ud og køre igen, men det kræver meget arbejde.
29. December 2011 at 18:28 #13681Jan ChristensenParticipantDu må bare igang Steffen :cheer:
Kender godt kabinen jeg havde engang en Sprint Velose 83 . Gem den så kommer jeg og kikker på den når jeg er færdig med Sud`en 😉
http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=7168929. December 2011 at 18:42 #13682Steffen Juul SimonsenParticipantJeg skal ikke lave den 🙂
Har en fin en til at stå i vinterhi. https://www.alfaklub.dk/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=42&id=558&Itemid=119
Se nederste billede.29. December 2011 at 18:44 #13683Jan ChristensenParticipantJa , den er fin . Ville gerne ha en igen , dejlig bil :laugh:
29. December 2011 at 19:04 #13684Steffen Juul SimonsenParticipantDet er en dejlig bil. Skal også have en del kr for den hvis den skulle sælges, hvilket den ikke skal 🙂
Den er også metaliseret og sådan lidt.29. December 2011 at 19:07 #13685Jan ChristensenParticipantJa pas du på den , der er ikke mange tilbage. Glæder mig til at se den en sommer dag 🙂
29. December 2011 at 19:20 #13686Steffen Juul SimonsenParticipantHar kørt 2 sæsoner i den. Kommer nok ikke ret meget ud næste år, da jeg har en 33 16v som jeg vil kører lidt i næste sæson 🙂
Måske tager jeg den til boxertræf i tyskland til september.29. December 2011 at 19:25 #13687Jan ChristensenParticipantOk vi får se , ved ikke om jeg bliver klar i år heller . Han en dreng som skal konfirmeres her til maj , og en datter der rider konkurrense , så der er nok at se til. Og ja så vil fruen også ha campingvognen luftet så deeett…. :whistle:
30. December 2011 at 15:05 #13689AnonymousInactiveHej Jan
Jeg mener bestemt også, at den skal være kobber-farvet igen. Dels er det original-farven, dels er det den flotteste farve til den model, og dels er det den mest “rigtige” farve, det vil sige den farve, som fabrikken har valgt at lave alle pressebillederne i – og også til den store Quadrifoglio Oro-brochure fra dengang, bilen var ny.
Det skulle være muligt at finde et bagsæde med det rette betræk. De bliver jo sjældent slidt op. Det er altid forsæderne, der er slidt igennem. Men ellers er prikken over i’et jo at få lavet bagsæderne med det samme betræk som de sports-forstole, som du eventuelt vælger. Hvis det er Recaro-stole, så kan du købe betrækket – også de ældre modellers betræk. Det har jeg gjort på min ene Alfasud. Samtidig fik jeg lavet feltet med stof på dørsiderne også med Recaro-betræk. Det skal jo være gennemført. 🙂
mvh
Peter D30. December 2011 at 20:22 #13690Jan ChristensenParticipantHej Peter , ja det bliver jo nok betrækket på bagsæderne som skal laves , jeg tror ikke det bliver til at opdrive 2 forsæder med det betræk jeg mangler . Men det er vel også ok med andet indtræk , hvis det andet er originalt.
Det kan godt være jeg kontakter dig hvis jeg mangler et råd eller 2 🙂
Jeg har selv begge brochurer , det er egentlig der jeg har set farven , ja der er jo egentlig 3 metalfarver , men kobber er den jeg vil have :unsure: -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.