Home › Fora › Alfa Forum › Type 939 – 159, Brera og Spider › fejlmeldning stoplys h bag
- Dette emne har 12 svar og 10 stemmer, og blev senest opdateret for 10 år, 8 måneder siden af Anonym.
-
ForfatterIndlæg
-
24. februar 2014 kl. 17:13 #6157AnonymInaktiv
er der nogle som har haft problem med fejlmeldning på h stoplys selv om det virker perfekt Den kan ikke slettes med tester pærer stik mm er prøvet skiftet og pæreholder byttet stik til anhængerstik frakoblet mm
24. februar 2014 kl. 18:10 #19362Jesper JensenDeltagerKan der være en fejl på bremselyskontakten?
25. februar 2014 kl. 6:12 #19371Flemming ThomsenDeltagerHej – jeg har haft et lignende problem med højre baglygte blot har det været fejl på blinklys. Det har drillet mig gennem et par år hvor det har været galt i perioder for derefter at virke perfekt i lang tid. Sidste gang det var galt var fejlen nærmest konstant og jeg fandt frem til at stikket selvom det sad i låsen så skulle det presses en millimeter eller to længere ind og på med en strip så det blev holdt helt stramt på plads. Fejlen forsvandt med det samme.
mvh. Flemming25. februar 2014 kl. 12:18 #19378Vernon PedersenDeltagerEr du sikker på lamperne er ens i begge sider – så vil der være ubalance og den vil vise den svageste lampe er deffekt – selvom den lyser (men svagere)
25. februar 2014 kl. 12:55 #19381Michael RiisDeltagerJeg har lige bøvlet med nummerpladelys, den mente at en pære var gået.
Men det gik væk af sig selv efter en lille uge tid.25. februar 2014 kl. 18:55 #19384AnonymInaktivNæ jeg ved ikke om forbruget er ens på 2 nye pærer fra Bosch Bosch er jo kendt for at levere mange fejlbehæftede dele til diverse alfa modeller Det er ihvertfald der fra de fleste fejl jeg er udsat for kommer
Men jeg har klaret problemet men desværre offentlig gør jeg ikke hvad fejlen skyldes til alm dødelige mennesker Mekanikere skal jo også have mulighed for at tjene til dagen og vejen ?
26. februar 2014 kl. 4:23 #19386AnonymInaktivDer er ingen alm. doedelige herinde, kun alfisti der proever at faa raad til at holde liv i deres eksotiske bilvalg …
Saa ryst du roligt op med forklaringen – det er jo nok ikke defekte baglygter der skal finansiere din pension … ?
26. februar 2014 kl. 5:38 #19387AnonymInaktivNej Mikkel jeg deler ikke den erfaring jeg får regning når jeg får lavet elarbejde vvs arbejde osv Hvis alle kunne leve af vennetjenester var det måske godt Men mange leverer ikke modydelser heller ikke samfundmæssigt kan godt være det her er en klub jeg skulle melde mig ud af igen ?
26. februar 2014 kl. 6:28 #19388AnonymInaktivHar haft det samme problem både med højre stop og højre bagerste blink. Når man så tog pæren ud og satte den på igen, virkede det hele. Et par dage. Til sidst fik jeg Alfa/Nærum til at reparere fatningen.
26. februar 2014 kl. 12:47 #19396Mogens Kirkegaard ThomsenDeltagerHej Herluf.
Fik kaffen galt i halsen da jeg læste du ikke ville oplyse til os “almindelige dødelige” hvordan du fik løst dit problem.
Du har selv startet en tråd, der er flere alfister der prøver at hjælpe dig, du har så åbenbart fået løst dit problem selv .
Formålet med disse indlæg er at vi alle prøver at hjælpe hinanden med tips og erfaringer, helst så billigt som muligt, hvis ikke du vil dele din viden med andre, ja så er det som du selv siger nok ikke vores klub du skal være medlem af, tror ikke vi kommer til at savne dig.
Venlig hilsen Mugge26. februar 2014 kl. 13:22 #19399AnonymInaktivInteressant betragtning – vil det sige at hvis jeg er fodboldtraener, (uloennet) bestyrelsesmedlem i ARKD eller flink til at skovle sne for min pensionerede nabo, saa kan jeg godt blive godkendt til at faa din hemmelighed at vide?
Eller skal det vaere closer to home – jeg skal kunne noget som du konkret har brug for – en bakke aeg, en saek kartofler eller en ramme blaa cola – saa kan jeg bytte mig til din viden?
Sejt … eller noget!
26. februar 2014 kl. 13:50 #19400Arvid DannevangDeltagerWow Herluf.
Du tager lige medaljen her…
Du spørger om råd på et forum, du får lidt hjælp, du løser derefter problemet, med eller uden hjælpen og derefter vil du ikke ud med hvad fejlen var, for du skal jo også tjene nogle penge.
Jeg er sikker på at folk vil være meget villige til at hjælpe dig igen 😆26. februar 2014 kl. 17:48 #19404AnonymInaktivHelt enig med Mogens!
Gennemført dårlig stil fra Herluf’s side!
Forsat god aften ellers 🙂
-
ForfatterIndlæg
- Forummet 'Type 939 – 159, Brera og Spider' er lukket for nye emner og svar.