Foreløbigt program for 100år jubilæum i Milano ’10

Home Fora Klubforum Internationale arrangementer Foreløbigt program for 100år jubilæum i Milano ’10

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 65 i alt)
  • Forfatter
    Vernon Pedersen
    Deltager

På et informationsmøde i Milano fredag d. 4. december blev det nedenfor vedhæftede noget beskårede (og foreløbige) program for afholdelse af Alfa Romeo’s 100års jubilæum i Milano d. 26. og 27. juni 2010 udleveret.

Som det fremgår af programmet vil det udelukkende være i weekenden og kun i Milano.

Inkluderet i prisen vil man modtage de ting der skal bruges af de enkelte deltagere – det er meningen de skal modtages ved ankomsten til Milano, men vi kan med fælles tilmelding få tilsendt det hele i forvejen.

Tilmelding vil derfor med fordel kunne ske gennem Alfa Romeo Klub Danmark. Flere detaljer bliver oplyst senest lige efter jul.

mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Anonym
    Inaktiv

Det er et noget tyndt (og dyrt) program der er sammensat….specielt med tanke på de første informationer om en 100 års fest det meste af ugen. Jeg har taget ferie.. stort set arrangeret det meste med henblik på 100 års festen. Jeg tror det bliver til en normal ferie istedet.. de 110 euro til et flag og en middag, vil jeg heller bruge på familien et andet sted i Bella Italia!

Øv….. 🙁

Apropos de 110 euro. Jeg forstår ikke helt, er det for én eller for bil med to personer ?

Og så giver jeg forøvrigt René ret. Et lidt tyndt arrangement, og jeg ved ikke rigtig om det er værd at køre efter.

Ulrik Jensen
    Deltager

Sådan som jeg læser det er det for en bil med 2 personer i, så kan man købe til ekstra personer for 60€ i samme bil.
    Hvad man skal betale hvis man kun er en i bilen ved jeg ikke….
    Der er sikkert også nogen der har tænkt sig at flyve dertil, hvad skal det så koste når man ikke har bil med ?

Vernon Pedersen
    Deltager

Jeg er enig i det er noget “barberet arrangement” Men allene middagen og sammenkomsten med andre alfisti er vel 110€ værd!

Jeg kan ikke huske at have brugt kniv og gaffel for under 120€ i Italien 😉

Ulrik – hvis ikke du vl leje en bil køre du bare med os!

Mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Det er såmen heller ikke de 110 euro der skræmmer, jeg ville bare lige sikre mig, at jeg havde forstået det korrekt.

Vernon Pedersen
    Deltager

Jeg har lidt i gang for at vi der har kørt så langt kunne få lidt mere at se mens vi er der – men jeg kan ikke love noget endnu!
    de 110€ er for to personer 😉
    mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Henrik Petersen
    Deltager

Selvom arrangementet er barberet ned i forhold til de første informationer, vil jeg give Vernon ret i at det stadig vil være de 110 euro værd.

Det er trods alt kun denne ene gang at der er 100 års jubilæum.

Anonym
    Inaktiv

ØV! JA – Det er trist at krisen skal kradse sådan lige nu :S

Da der for nogle år siden var Giulietta-50 års jubilæum var Alfa da selv med (Så vidt jeg husker, – men jeg deltog ikke selv)

Jeg har endnu heller ikke selv aktuelle planer, men hvordan går det så med evt. fælleskørsel derned, og fra SpaItalia, og hvad der ellers har været af rygter/planer… ?

Henrik Petersen
    Deltager

…..er lige med på en lytter her med hensyn til evt. fælleskørsel eller fly derned.

Vernon Pedersen
    Deltager

Henrik – du skal også se i Alfa Romeo NYT
    Mvh
    oo=v=oo
    Vernon P.

Peter Roboz
    Deltager

Vernon Pedersen skrev:

quote :

Ulrik – hvis ikke du vl leje en bil køre du bare med os!

Ja, eller med mig, jeg har jo formodentlig den ene halvdel af de 110 € til salg (og en plads ledig i bilen 😉

Anonym
    Inaktiv

Der bliver også plads i min 155…..konen er ikke til at drive med til et Alfa arrangement..
    🙂

Anonym
    Inaktiv

Kan ikke helt overskue det.

Men der er guidet ture på alfa museum hele weekenden, som ligger i nærheden?

Hvad med nat tog med bil, kan ikke lige huske hvad man kalder det, men det var da en mulighed også.

Tror jeg tager med, som sagt kun en gang der er 100 års jubilæum:D

Jimmy Henriksen skrev:

quote :

Hvad med nat tog med bil, kan ikke lige huske hvad man kalder det, men det var da en mulighed også.

Det koster bare knaster. Hvis man ikke lige vil ligge og fise med 5 fremmede, så er det ca. 5500 retur.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 65 i alt)
  • Forummet 'Internationale arrangementer' er lukket for nye emner og svar.