Galleri

Home Fora Klubforum Boxer Register Galleri

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forfatter
    Jan Christensen
    Deltager

Hej , kunne man ikke oprette et galleri af vores boxere her i Boxer Register. Billeder af Alfasud er jo altid godt at se på , så kunne man jo også se hvad andre har ???
    Bare en ide ….

Hej. Der nogle billeder under modeller 901/902 som du efterspørger. Der kunne dog sagtens være flere 🙂

Jan Christensen
    Deltager

Hej Steffen , jeg er klar over at det kan ses der , men et mere overordnet galleri uden for mange dikkedarer . Der er alt for lidt billeder herinde og man skal igennem alt for mange forum`s for at finde noget relevant
    Kunne vi ikke være en foregangs gruppe ?? Måske et link i hovedmenuen ??
    Alle må da have lyst til at vise vidunderet frem ( læs bilen ) :laugh:

Anonym
    Inaktiv

Enig…..her er et billed til en start:

Attachments:

Jan Christensen
    Deltager

Sq ikke meget respons man får herinde , der er dog nogle som er vågne… :huh:

Attachments:

Anonym
    Inaktiv

Der ligger godt nok lidt arbejde, med at få den Sud på gaden:ohmy:

Jan Christensen
    Deltager

Arhh , det er nu ikke så galt. Jeg har haft en Sud og en Sprint i stalden før og de var noget værre at gå igang med. Det skal nok blive godt og vi er lige ved at have det nye værksted klar , har en kammi som har en 72 Celica Riskoger som også skal ha en tur , så kan vi hygge os med det et stykke tid… :laugh:
    http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=71852
    http://www.bilgalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=79198

Lars R. Nissen
    Keymaster
    quote Jan Christensen” post=5293:

Hej , kunne man ikke oprette et galleri af vores boxere her i Boxer Register. Billeder af Alfasud er jo altid godt at se på , så kunne man jo også se hvad andre har ???
    Bare en ide ….

En fin ide, som andre allerede er begyndt på, bl.a. i de to tråde “Sprint’er i ARKD” og “Alfasud i ARKD”. :whistle:

Brian Bernberg
    Deltager

Så har jeg da også et lille foto

Jan Christensen
    Deltager

Fine biler Brian , skal Sud`en ikke ud og køre ??? Og hva med Sprinten kører den til dagligt ??

Jan Christensen
    Deltager

:laugh: Den er jeg med på Lars , men nu er det ikke lige en “tråd” jeg tænker ??? Mere et generelt link??
    Den tråd der forsvinder jo ud i perferien snart , og for den ikkevidende er det da lidt af en jungle lige og ramnme den tråd ?? Det må da kunne gøres mere snildt..:huh:

Lars R. Nissen
    Keymaster
    quote Jan Christensen” post=5314:

Den tråd der forsvinder jo ud i perferien snart , og for den ikkevidende er det da lidt af en jungle lige og ramnme den tråd ??

Med mindre man, som jeg, er lidt primitiv, og bruger søgefunktionen 😛

quote Jan Christensen” post=5314:

Det må da kunne gøres mere snildt..:huh:

Selvfølgelig kan det det, og det er da også gjort. Det hedder bilgalleri.dk 😉

Nej, som jeg svarede i en af dine andre tråde, er det ikke det de tre bestyrelser har ønsket, og derfor noget der nok først kan tages op, når vi en gang er færdige med de andre ting, der er ved at blive udviklet til vores hjemmeside.

Jan Christensen
    Deltager

Ok , tak for svar 😉

Viser 13 indlæg - 1 til 13 (af 13 i alt)
  • Forummet 'Boxer Register' er lukket for nye emner og svar.