Generalforsamling 2013

Home Fora Sektion Fyn Generalforsamling 2013

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #6025

    Hermed indkaldelse til årets ordinære generalforsamling

    Som annonceret i de seneste to klubblade, (Blad 4 og 5) og i lighed med tidligere år, vil dagsorden ikke blive udsendt pr. brev, men istedet være at finde her på websiden.

    Vi håber at se mange af jer til en hyggelig og inspirerende Generalforsamling i Klubhuset, mandag den 18. november kl. 19:00

    Referatet fra 2013 generalforsamlingen vil efterfølgende være at finde i denne tråd.

    På bestyrelsens vegne – vel mødt!
    Klaus Wedel Berthelsen

    #18314

    Hej
    Hermed referat fra GF 2012 så vi alle er klar til Dagsorden pkt. 4

    GERALFORSAMLING: ALFA ROMEO KLUB DANMARK SEKTION FYN 2012 Referat
    Mandag den 12. november 2012 afholdte Sektion Fyn generalforsamling.
    Kl. 19:07 bød Formand Allan Jensen velkommen til de i alt 16 fremmødte medlemmer, ca. 10 % af medlemsantallet, ikke imponerende.
    1. Valg af dirigent. Palle Feder blev foreslået og valgt
    2. Valg af referent og stemmeudvalg. John Bakkebo blev foreslået og valgt, det blev endvidere besluttet, at man ikke nedsatte noget stemmeudvalg
    3. Godkendelse af generalforsamlingens lovlighed og dagsorden. Palle Feder konstaterede at såvel dagsorden og lovlighed jævnfør vedtægterne var OK. Dermed kunne vi gå til hovedpunkterne.
    4. Godkendelse af protokol fra sidste generalforsamling. Der var ingen kommentarer (Arkd.- Nyt 1/2012)og enstemmigt godkendt.
    5. Formandens beretning
    Formanden, Allan Jensen beretning for 2012.

    Ja, så er den triste tid kommet, mørkt og vådt, de gamle biler er
    kørt ind i de tørre garager, og det er jo lig med beretningen fra bestyrelsen om arbejde i året, der er gået.

    Vi synes at vi igen har haft et godt år. Der har i det store hele været godt besøgt til vores arrangementer i løbet af året. Efter sidste
    generalforsamling forsatte den nye bestyrelse i den samme og
    lovede vej nemlig med vores snart traditionsrige julefrokost, og
    vi må sige, at det blev jo en rigtig fantastiks aften ,jeg mener at
    der var omkring et sted mellem 25 og 30 medlemmer. Vi har i år
    valgt at flytte den aften fra mandag til fredag, så der er mere tid til at hygge sammen, så er der jo heller ingen, som er afhængig af at skulle tidlig op og på job, så vi håber på mindst lige så stort
    fremmøde igen i år. Forårsturen gik i år lidt rundt idet sydfynske nærmere betegnet lidt rundt på Tåsinge og Langeland med afslutning på Langelandsfortet, jeg var desværre ikke med på grund af ferie, men har kun hørt rosende ord.
    Vores Pizza og grill aftener er jo også noget som har godt tag i medlemmerne, noget man skal med til, og som trækker omkring små 25 deltagere, koner, kærester eller bare alene.
    Vores løvfaldstur valgte vi at ændre lidt på., Vi kørte ikke den lange tur sammen men valgte at vi skulle mødes nede ved Strøjer-samlingen, for at se de nye lokaler og en guidet rundvisning inden vi fik en kop kaffe og kage.
    Derefter kørte vi i karavane til Frøbjerg Bavnehøj, hvor vi afsluttede med en tår til halsen. Vi var28 deltagere, igen meget flot fremmøde.
    Bella Italia, ikke at forglemme, det store årlige stævne for alle
    Elskere af italienske biler, motorcykler eller bare alt fra det dejlige Italien. Et kæmpe arbejde er lagt i det (ca. ½ års hårdt arbejde)samt mase af frivillige tildagen.
    for at få en dejlig dag op at stå i Nyborg. Det må vi sige, igen en succes, desværre med lidt manglende biler og motorcykler
    på trods af skønt vejr, og masser af frivillig arbejdskraft. Men en
    masse publikum uden køretøjer ville ind og kigge på vores
    skønheder. Og det er selvfølgelig også et stævne, træf, vi vil fortsætte med, det kan ikke undværes.

    Foruden arrangementer, har vi jo selvfølgelig også afholdt
    vores bestyrelsesmøder, og der har været et fornuftigt remmøde til møderne, som stadig bliver afholdt her i klublokalet B67 inden vores klubmøder.
    Bestyrelsen har endvidere også deltaget i de to fællesmøder på Fangel Kro med de to andre sektioner.
    For lige at vende lidt tilbage til vores klubaftener her i B67, så
    kan vi se at der ikke er den store tilslutning til det vi måske kan
    kalde et almindeligt sparkedæk møde, sidste mandag i måneden
    vi har mange gange i årets løb, set at vi kun er bestyrelsen og
    en til to mere. Måske er det fordi der ikke er et tema, så det er nok noget vi lige skal have vendt ikke kun i bestyrelsen, men også med jer medlemmer. Er det noget vi skal afholde hver måned, eller kun når vi har et tema? Vi har jo tidligere efterlyst nogle emmer til klubaftner, som måske kunne være interessant for jer alle. Dette er et emne som kan debatteres, måske ikke kun i aften, men hen ad vejen, vi vil meget gerne høre fra jer.
    Vi har nogle valg i aften, og jeg håber at I alle på den ene eller anden måde måske har lyst til at deltage, og måske stille op til en
    Til en plads i bestyrelsen. Til sidst inden min beretning er slut vil jeg gerne takke den siddende bestyrelse for deres arbejde i årets løb og selvfølgelig også jer medlemmer, som har støttet op omkring
    vores arrangementer, der skal også lyde en stor tak til de frivillige, som hjalp til Bella , uden jeres hjælp ville det være et kæmpe arbejde for os i bestyrelsen. Sidst men ikke mindst en tak til B67for hjælp med dette klubhus, det sætter vi stor pris på.

    Til afslutning vil jeg ønske en forsat god generalforsamling
    og stiller hermed beretningen til debat og forhåbentlig
    godkendelse.
    Formandens beretning godkendt uden kommentarer.

    6. Kassereren fremlægger revideret regnskab til godkendelse. Klaus Bertelsen gennemgik regnskabet grundigtog forklarede svage og stærke sider i sektionens økonomi. Godkendt enstemmigt af forsamlingen.
    7. Bestyrelsens forslag herunder fastlæggelse af kontingenter og evt. Der var i 2012 ingen forslag eller ændringer
    8. Indkomne forslag fra medlemmerne. Heller ingen forslag
    9. Valg af formand, bestyrelse og suppleanter. (en valgperiode er to år). På valg er Allan Jensen, John Bakkebo og Kim Junge. Allan og John genopstiller medens Kim ikke ønskede at fortsætte. Der var ingen kandidater fra forsamlingen. Resultatet blev at bestyrelsens kandidater Allan Jensen og John Bakkebo fortsætter i deres funktioner og Flemming Hansen vælges ind som erstatning for Kim Junge, der nu sammen med Martin Olsen udgør vore suppleanter.
    10. Valg af revisor og revisorsuppleant. Steen Christensen og Hardy Olesen blev også uden modkandidater genvalgt.
    11. Eventuelt. Emner for aktiviteter blev drøftet f.eks. øget brug af sms og mail-service. Der arbejdes videre med aktuelle temaer

    Palle takkede for god ro og orden og så kunne der nydes ost og rullepølse med mere..

    På bestyrelsens vegne.
    John B

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.