Giulia Service – hvem skal have lov? :)

Home Forums Alfa Forum Type 952 – Giulia Giulia Service – hvem skal have lov? :)

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author

Min Giulia Veloce Benzina skal til service, og jeg er lidt i syv sind, med hvem der skal have lov.

Jeg har mine egne favoritter, som jeg kan røbe senere, men hvem vil i anbefale ud fra følgende simple kriterier:

• Autoriseret Alfa Romeo Værksted fra Århus og nordpå, som har serviceret mange Giulia’er.

På forhånd tak for input! 🙂

Anonymous
    Inactive

Jeg bruger ikke autoriseret værksted og kender ikke til autoriseret værksted fra Aarhus og nordpå.;)

Thue Kirkegaard
    Participant

Hellere en uautoriseret der brænder for Alfa Romeo og som har skruet i Alfaer i 2 generationer og så er de fleste vist klar over hvor i Århus området vi er

Det var faktisk min favorit, Thue – troede da egentlig Juel var autoriseret.

Jeg har aldrig rigtig sat mig ind i fordele og ulemper ved autoriseret kontra uautoriseret, har altid bare kørt mine biler på nærmeste autoriserede værksted. Er der nogen der kan uddanne mig lidt? 🙂

Hvor meget ekstra arbejde er der i det, i forhold til at opretholde garanti? Er det nemt nok for de uautoriserede at få original reservedele hjem? Jeg ved alt for lidt om det 🙂

Anonymous
    Inactive

Så længe de følger forskrifterne for at lave service på den pågældende bil så er der ikke noget problem med garanti. Det du derimod kan være ret sikker på at du ikke kan få, hvis der senere opstår en defekt på bilen der ikke burde ske, det er kulance. Hvorvidt det så er ekstraudgifter hos et autoriseret værd er så et godt spørgsmål.

Henrik Leegaard
    Participant

Bøgsted i Aalborg.
    Henning har en rimelig erfaring med Alfa Romeo

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.